Digitalne naprave so prežele vse pore našega vsakdana. Uporabniki z njimi počnejo stvari, o katerih pred začetkom pandemije morda niso niti razmišljali.
V Združenem kraljestvu je kar 36 odstotkov v junijski raziskavi sodelujočih dejalo, da so med pandemijo prvič uporabili video klice za pogovor s prijatelji in z družino. Kar nekaj anketiranih je izjavilo, da so prek spleta nakupovali živila (15 %) ter druge dobrine in storitve (prav tako 15 %), uporabljali digitalne zdravstvene storitve (13 %) in digitalno upravljali račune v gospodinjstvu (7 %). 6 ali manj odstotkov je takšnih uporabnikov, ki so prek spleta kupovali zabavno elektroniko, upravljali javne storitve, igrali računalniške igre ali kupili pametni telefon. Potrošniki še naprej sprejemajo digitalna orodja in uporabljajo digitalne naprave, zato bo tako vedenje verjetno vztrajalo tudi po pandemiji.
Rekordno zanimanje za digitalne vsebine je presenetilo tudi najbolj izkušene strokovnjake na področju digitalnega komuniciranja. Dnevno je namreč v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotkov več uporabnikov kot v februarju, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih vsebin.
Ker veliko ljudi dela, študira in se povezuje s prijatelji od doma, se povečuje tudi poraba časa, namenjenega za prenosne naprave. V ZDA se je med pandemijo v primerjavi z obdobjem pred izbruhom pomembno povečala uporaba pametnih telefonov (45 %) in prenosnih računalnikov (43 %), kaže junijsko poročilo GlobalWebIndex.
Uporabniki interneta iščejo tudi alternativne načine zabave, glede na to, da so številne obšolske dejavnosti pravzaprav zaustavljene. Zato ne preseneča, da kar 29 odstotkov anketirancev več uporablja pametne naprave za spremljanje in pretakanje TV-vsebin, 17 odstotkov pa jih je povečalo uporabo igralnih konzol.