Deli

Za linijo Canonovih poslovnih brizgalnih tiskalnikov MAXIFY, ki nagovarja mala podjetja in samostojne podjetnike, smo pripravili celovito medijsko in tehnološko strategijo digitalnega nastopa. Prva tovrstna branding kampanja je temeljila na tehnologiji za izločanje prekrivanja spletnih medijev po dosegu, prednastavljeni frekvenci in naprednem vedenjskem ciljanju.

Canon z uporabo vedenjskega ciljanja izboljšal rezultate oglaševanja za 50 %

Canon je družino poslovnih brizgalnih tiskalnikov MAXIFY slovenski javnosti predstavil leta 2014, v letošnjem letu pa so se odločili, da bodo linijo tudi ciljno oglaševali. Tiskalniki omogočajo številne možnosti povezovanja, tiskanja iz mobilnih naprav in storitev v oblaku, zato so še posebej primerne za prostore, v katerih si dostop do njih deli več sodelavcev hkrati.

Ker linija MAXIFY najbolj ustreza potrebam malih poslovnih okolij, so želeli v Canonu mala podjetja in samostojne podjetnike nagovoriti tudi v oglasni kampanji in izdelke predstaviti uporabnikom spleta iz segmenta SBO.

Da bi ciljno skupino z oglasi kar najbolje dosegli, smo v iPROM-u akcijo izvedli s pomočjo iPROM Cloud programske opreme za avtomatiziran proces zakupa medijskega prostora, ki na osnovi matematičnih algoritmov izjemno učinkovito predvidi komu, kdaj in kje oglase prikazovati, da bi ti dosegli maksimalno opaznost znotraj načrtovane ciljne skupine.

S tem smo zagotovili, da je celotna kampanja potekala po sistemu vnaprej izbranih slovenskih in tujih spletnih medijev. Poleg standardnih oglasnih pasic smo uporabnikom oglase prikazovali tudi preko naprednih, in zato veliko bolj učinkovitih oglasnih formatov (iPROM dinamično ozadje, iPROM Billboard, iPROM AdBreak™).

Sekvenco njihovega prikazovanja smo optimizirali do te mere, da so se oglasi uporabnikom prikazovali v vnaprej določenem številu ponovitev in na izključno tistih medijih in napravah, ki so ciljni skupini po interesih najbližje. Obenem smo oglase prikazovali tudi na družbenem omrežju Facebook in preko zakupljenih besed v iskalnikih.

V iPROM-u smo z digitalno strategijo, eksplicitno usmerjeno v segment SBO, s pomočjo napredne tehnologije presegli zastavljene cilje in z branding kampanjo naročniku zagotovili 50 % večjo odzivnost, kot bi jo z isto vrednostjo investicije zmogli doseči standardni pristopi.

Deli