Blagovne znamke so trženjske strategije v negotovih časih smiselno prilagodile, vseeno pa ne smejo pozabiti na ohranjanje dolgoročnosti strategij.
Pred nami so drugačni časi in nihče v resnici ne ve, kako dolgo bo to obdobje trajalo. Brez dvoma pa je treba trenutne spremembe sprejeti in potrošnikom v najboljši moči pomagati pri prilagajanju na situacijo.
Blagovne znamke postajajo kratkoročno vse bolj prilagodljive, pri čemer ne smejo pozabiti na ohranjanje dolgoročnosti strategij. V določeni meri bodo morale zaradi koronakrize prestrukturirati tudi trženjske proračune in vsebinsko prilagoditi oglaševalske akcije, pri tem pa ohranjati obstoječ ton komuniciranja in svojo dolgoročnost. Trenutna komunikacijska sporočila naj tako ustrezajo trenutnemu kontekstu, a tudi obstoječi podobi blagovne znamke. Korporativna sporočila se lahko začasno spremenijo, a še vedno odsevajo bistvo blagovne znamke.
Nekatere blagovne znamke je situacija prizadela bolj kot druge. Tiste, katere je prizadela bolj, strokovnjaki pozivajo, naj ne ostanejo križem rok. Morda je ravno zdaj pravi čas za prenovo spletnega mesta, kreativno osvežitev ali tehnično posodobitev. Strokovnjaki za trženje naj zato ne obstanejo, ampak se iz situacije vrnejo močnejši in bolj konkurenčni.
Kaj pa znamke, ki so zaposlene bolj kot kadarkoli prej? Takšne blagovne znamke naj ne pozabijo na proaktivno komunikacijo s potrošniki. Kupce zanimajo informacije o spremembah storitev, kot so zamuda pri pošiljanju, omejeni izdelki ali omejene ure kontaktnih centrov. Negativna izkušnja potrošnikov bo tudi v kriznih časih negativno vplivala na ponovno nakupno namero.
Razmere se spreminjajo za vse blagovne znamke – za tiste, ki jim gre v tem času nekoliko slabše, kot tudi tiste, ki doživljajo največjo rast. Vse pa morajo v središče postavljati potrošnika, ki bo tudi, ko se vrnemo v »normalno življenje« krojil prihodnost znamk.
»Za blagovne znamke je ključnega pomena, da s komuniciranjem s svojimi sledilci – kljub spremenjenim okoliščinam – nadaljujejo, a da komuniciranje tudi prilagodijo situaciji, tudi v smislu ozaveščanja in spodbujanja k spoštovanju ukrepov. Možnost dvosmernega komuniciranja z blagovnimi znamkami na družbenih medijih v teh časih še toliko bolj stopa v ospredje,« dodaja Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu.