Avtomatizacija je eden izmed načinov za prihranek časa in denarja. Prav zato mnogi strokovnjaki za trženje v trenutnih razmerah razmišljajo prav o pospešenem razvoju le-te.
Zgodovina je pokazala, da lahko krizna obdobja pospešijo tehnološke trende. Strokovnjaki v obdobju »koronakrize« napovedujejo avtomatizacijo in napredek mnogih področij.
S podatki do večkanalne strategije
Kanalov komuniciranja ni smiselno deliti, ampak nanje gledati kot na skupek kanalov, ki tvorijo celotno potovanje potrošnika. Pri razvoju večkanalne strategije so ključni podatki in napredne analize, ki pomagajo pri določanju, koliko je posamezna točka stika doprinesla k želenemu dejanju kupca.
Podjetja, ki prisegajo na večkanalno strategijo s pomočjo uporabe umetne inteligence in avtomatizacije dosegajo številne prednosti, med katerimi najbolj izstopa natančno segmentiranje in ciljanje potrošnikov.
Programatičen zakup medijev za večjo učinkovitost oglaševanja
Avtomatizacija in platforme za upravljanje oglasnega prostora v digitalnih medijih (npr. iPROM Cloud), ki jih poganja strojno učenje, lajšajo zapletene procese zakupa oglasnega prostora in podjetjem pomagajo, da hitreje, učinkoviteje in natančnenje komunicirajo.
Z algoritmi strojnega učenja lahko na podlagi podatkov učinkovito napovedujemo vedenje potrošnikov in jim posledično nudimo ustreznejše izkušnje z oglasi (dostavimo pravi oglas na pravem mestu) ter tako zagotavljamo največji učinek oglaševanja in izkoristek medijskih sredstev.
Podpora in storitve za stranke
Umetna inteligenca ponuja pomoč tudi pri storitvah oz. podpori za stranke. Ena izmed možnosti njene uporabe so klepetalni roboti, ki potrošnikom prihranijo čas, v primerjavi s čakanjem na pomoč v klicnih centrih ali s čakanjem na povratno e-pošto. Klepetalni robot lahko potrošnikom služi kot pomočnik za odgovarjanje na preprosta in pogosta vprašanja. S tem podjetje prihrani veliko časa, ki bi ga sicer zaposleni porabili za odgovarjanje na ponavljajoča se vprašanja.
Avtomatizacija teh področij trženja v času »koronakrize« je za mnoga podjetja smiselna poteza za zagotavljanje dolgoročne stroškovne učinkovitost in tudi kakovostnih storitev za potrošnike.