iPROM Retail je storitev, prilagojena panogi trgovine in trendom, ki vplivajo nanjo. Združuje več kot 20-letne izkušnje iPROMa s področja krepitve blagovnih znamk na spletu in pospeševanja prodaje prek spleta. Vanjo smo vključili vse svoje rešitve, s katerimi lahko trgovci učinkoviteje nagovorijo potrošnike v vsaki fazi nakupnega procesa. Temelji na uporabi podatkov za prilagajanje oglaševanja na način, da trgovec kar najbolje izkoristi svoja oglaševalska sredstva in ima nadzor nad lastnimi podatki.
Vsepovezan potrošnik pred nakupom raziskuje na spletu
Po podatkih raziskave Shopper’s Mind (Valicon, iPROM, Ceneje.si, 2021) potrošniki ne glede na to, ali kupujejo v fizični trgovini ali na spletu, pri raziskovanju in odločanju za nakup uporabljajo pretežno digitalne medije. Vsepovezan potrošnik, ki je danes večkanalen, pred nakupom vse pogosteje raziskuje prek spleta, nakupe pa potem opravi bodisi v spletni trgovini bodisi na prodajnem mestu.
»iPROM Retail trgovcem prinaša celovit nabor rešitev za krepitev blagovne znamke na spletu ter pospeševanje prodaje v spletnih in predvsem fizičnih trgovinah. Združuje napredne tehnologije za digitalizacijo prodajnih katalogov, podatkovno gnano oglaševanje in učinkovitejše doseganje potrošnikov. V iPROMu smo jih povezali v svežnju storitev, ki trgovcem omogočajo pospeševanje prodaje v fizičnih in spletnih trgovinah,« je storitev opisal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.
iPROM Retail je iPROMova edinstvena kombinacija naprednih tehnoloških rešitev za trgovce, namenjena tako tradicionalnim trgovcem s fizičnimi prodajalnami (Spar, Mercator, mömax …) kot tudi spletnim trgovinam.
Kombinacija tehnologije za avtomatizirano izgradnjo kreativ in digitalnih katalogov
iPROM Retail kot celovita storitev vključuje najsodobnejše tehnologije za avtomatizirano izgradnjo oglasnih kreativ (iPROM Spider Ad) in digitalizacijo prodajnih katalogov (iPROM Katalogi).
iPROM Spider Ad avtomatizira pripravo oglasnih gradiv, omogoča enostavno tehnološko upravljanje in potrošnika spodbudi k nakupu glede na fazo nakupnega procesa, v kateri se trenutno nahaja. V kombinaciji z iPROM Katalogi pa je iPROM Retail nepogrešljiv za pospeševanje prodaje tako na spletu kot v fizični trgovini prek neposrednih in asistiranih konverzij.
Dodatno se storitev odlično dopolnjuje z iPROM Private DMP-jem, saj lahko trgovci med oglaševanjem zajamejo podatke v lastne podatkovne silose skladno z najvišjimi zakonskimi standardi zasebnosti spletnih uporabnikov ter izvajajo zakonsko skladno in učinkovito podatkovno gnano oglaševanje.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije InStore aprila 2022: iPROM Retail: celovita storitev za digitalno oglaševanje za trgovce (št. 103, strani 50-52).