Ekipi iPROM se je s septembrom pridružil Andrej Beširevič, ki bo skrbel za razvoj kreativnih digitalnih konceptov.
V iPROM-u nadaljujemo s kadrovskimi okrepitvami, ki potrjujejo zavezanost podjetja k digitalni odličnosti naših naročnikov. Dolgoletne strokovne izkušnje Andreja Bešireviča prinašajo nadgradnjo obstoječega iPROM-ovega portfelja in utrjujejo vizijo podjetja pri strateški podpori naročnikom v mednarodnem okolju.
Skupaj s Sebastjanom Pirihom, ki se je ekipi pridružil v pričetku letošnjega leta, si bo Beširevič na mestu specialista za digitalne koncepte prizadeval k iskanju sinergij med uporabo programske opreme za zakup ciljnih občinstev v digitalnih medijih, vsebinskim marketingom ter družbenimi mediji pri razvoju trženjskih strategij za iPROM-ove naročnike.
Andrej Beširevič se je z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z najuglednejšimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih globalnih digitalnih strategijah. Beširevič je bil med drugim tudi pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Pred prihodom v iPROM je bil zaposlen v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati.