Letošnja, jubilejna 30. Slovenska marketinška konferenca je postregla s presežki in prebudila tako naš um kot duha. Vsebinska raznolikost, bogat program, strokovnost, novi trendi in prebojne ideje so tisto, po čemer se SMK najbolj razlikuje od konkurenčnih dogodkov. Društvo za marketing Slovenije je po zaključku letošnjega dogodka objavilo obsežen povzetek dogajanja, v katerem so izpostavljene ključne vsebine letošnjega srečanja. Med govorci sta bila letos tudi člana iPROMove ekipe: Simon Cetin, ustanovitelj in partner družbe iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, in Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM.
Simon Cetin, ustanovitelj in partner družbe iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je v pogovoru z Rokom Hladnikom, direktorjem in ustanoviteljem agencije Flat Circle, ki ga je povezoval Primož Hvala, razmišljal o preoblikovanju dela v digitalnem okolju in hitrosti sprememb, ki jih poganja umetna inteligenca (AI). Poudaril je, da AI danes posamezniku omogoča, da opravi naloge, ki so bile še nedavno razdeljene med več strokovnjakov. V tem ne vidi le povečanja učinkovitosti, temveč predvsem novo vlogo tehnologije v organizacijah, ki jo usmerja človek, stroji pa izvajajo.
Posebno pozornost je namenil uporabi osebnih AI-pomočnikov, ki jih sam trenira v podporo vodenju ekipe in procesov znotraj podjetja pri uvajanju AI-tehnologij. Predstavil je primer osrednjega AI-pomočnika, ki smo ga uvedli v iPROMu in upravlja vrsto specializiranih digitalnih pomočnikov, kar omogoča modularno in decentralizirano delovanje.
»Pravi čas za testiranje in uvajanje AI-pomočnikov v naše delo je bil verjetno lani, danes pa je to že nuja. Največja današnja vrednost pa ni samo ideja, ampak prompt, ki ga posameznik ustvari. Vedno večjo vrednost pa v teh časih hitrih sprememb predstavlja čas, ki ga je posameznik pripravljen vložiti v razumevanje, igranje in preizkušanje AI-orodij. Tisti, ki to zmorejo, gradijo kapital prihodnosti,« je poudaril Cetin.
Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM, pa je v svojem predavanju poudaril, da nam je danes z razmahom AI postala dostopna tehnologija, ki je bila včasih rezervirana le za velike korporacije. Ponudil je tri konkretne pristope za učinkovito uvajanje umetne inteligence v analitične in marketinške procese. Poslušalcem je priporočil oblikovanje interne testne ekipe AI, uporabo AI kot pomoč pri pripravi poročil ter testiranje namenskih orodij, ki rešujejo specifične izzive v podjetju.
Po njegovem mnenju lahko AI-tehnologijo vključimo v obstoječe sisteme že danes, brez velikih sistemskih sprememb, ključ pa je v tem, da vemo, kaj nas zanima, znamo postavljati prava vprašanja in razumemo kontekst, v katerega rezultate umeščamo. Njegov nastop je poudaril pomembnost strateškega pristopa k podatkom in AI kot orodju za povečanje učinkovitosti in vrednosti na vseh ravneh poslovanja.
Več zanimivosti z dogodka preberite v povzetku s 30. SMK, ki ga je delilo Društvo za marketing Slovenije: Pogum je del marketinškega DNA-ja.