Deli

Potrošnik je na digitalnih kanalih bolj aktiven kot kadarkoli, zato vsebinski marketing vse bolj sledi smernicam nove realnosti.

3 nasveti za vsebinski marketing v novi resničnosti - iPROM - Novice iz sveta

Rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine v digitalnih medijih kaže na izjemno povečanje aktivnosti potrošnikov na spletu. Vsebin na spletu je ogromno, najbolje pa se bodo odrezale tiste, ki bodo v danem trenutku potrošniku ponujale tisto, kar najbolj potrebuje.

Ne pozabite na povratne informacije potrošnikov

Nenadne spremembe potreb in navad potrošnikov od strokovnjakov za trženje zahtevajo nenehno prilagajanje vsebinskih strategij. Vsebina, ki je bila še prejšnji teden za potrošnika koristna, morda danes sploh ni več relevantna.

V tem trenutku je velikega pomena zbiranje povratnih informacij potrošnikov, ki blagovnim znamkam dajejo odgovor na vprašanje, kaj potrošniki v določenem trenutku dejansko potrebujejo. Pomembno je, da se vsebine ne ustvarja zaradi vsebine same, pač pa zaradi ustvarjanje dodane vrednosti za bralca – torej potrošnika. Blagovne znamke si lahko pomagajo s preprostim vprašanjem ki se glasi: »Kako bo ta vsebina pomagala potrošniku?«

Ne pozabite na že načrtovano vsebino

Ustvarjanje kakovostnih vsebin vzame precej časa. Strokovnjaki za vsebinski marketing prav zato predlagajo, da se že ustvarjenih vsebin ne zavrže. Najbolje jih je pregledati in se prepričati, da v danem trenutku niso neprimerne ali nepomembne. Če vsebina v trenutnem času ni nikakor uporabna, se jih lahko shrani za kasneje in prilagodi trenutnim razmeram. Pomembno je, da blagovne znamke (p)ostanejo agilne in uredniške vsebine prilagajajo aktualnim razmeram.

Opirajte se na raziskave

V trenutnih razmerah je ključno, da ohranite zaupanje potrošnikov. Pomembno je, da objavljate le vsebino, ki temelji na preverjenih informacijah. Pri tem vam lahko pomagajo raziskave in preverjene študije, ki zagotavljajo večjo verodostojnost blagovne znamke ali podjetja.

Strokovnjaki za vsebinski marketing izpostavljajo, da blagovne znamke ne smejo prenehati s komunikacijo. Če kdaj, ravno v tem trenutku potrošniki potrebujejo koristno vsebino, ki jim zagotavlja občutek varnosti in osmišlja vsakdan.

Deli

Arhiv