LJUBLJANA, 9.5.2007 iPROM je oblikoval in uredil prvi slovar spletne oglaševalske terminologije tako s področja tehnologije kot tudi trženja na področju digitalnega marketinga. iPROM-ov terminološki slovar spletnega oglaševanja je v tem trenutku najobsežnejša zbirka pojmov s področja digitalnega marketinga in je namenjen tako posameznikom, ki se poslovno ukvarjajo s spletnim oglaševanjem, prav tako pa tudi vsem tistim, ki želijo izpopolniti svoje znanje na področju interneta.
»iPROM je že osem let na čelu razvoja slovenske spletne oglaševalske industrije, naše pionirstvo v panogi pa pomeni, da smo vsa ta leta soustvarjali specifično terminologijo, ki se je dodobra uveljavila v oglaševalskih krogih,« je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.
Slovar, obsega 171 pojmov s slovenskim prevodom in kratkim opisom. Zaradi spreminjajoče narave interneta in dinamične spletne oglaševalske panoge pa bodo v iPROM-u njegovo vsebino stalno dopolnjevali.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.