Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot dvajsetih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Ana Rozman

Operativna direktorica / Prokuristka

Žiga Komac

Direktor prihodkov

Igor Mali

Svetovalec uprave

Direktorji področij

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Nejc Lepen

Direktor razvoja

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Anže Hribar

Direktor področja analitike

Miloš Suša

Vodja spletnih medijskih specialistov

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja

Simon Struna

Vodja programmatica

Pridružite se naši ekipi!

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo.

Preverite prosta delovna mesta ali pa se vpišite v iPROMovo bazo iskalcev zaposlitve.

PREVERI

PRESS

Raziskava iPROMa in Valicona: Slovenski oglaševalci v 2025 napovedujejo 14-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje

Digitalno oglaševanje v Sloveniji ostaja v vzponu. V letu 2025 oglaševalci načrtujejo 14-odstotno povečanje naložb, največ sredstev pa še naprej namenjajo prikaznemu oglaševanju, ki skupaj z oglaševanjem v družbenih medijih ostaja med najpogosteje uporabljenimi oblikami digitalnega oglaševanja. Raziskava tudi kaže, da se naložbe v zakup medijskega prostora povečujejo hitreje kot naložbe v produkcijo digitalnih vsebin, kar nakazuje premik k večji učinkovitosti in podatkovnemu pristopu.
Preberi več

iPROMova raziskava: Vsako četrto podjetje v Sloveniji za zakup oglasnega prostora že uporablja prvoosebne podatke

Najnovejša raziskava družbe iPROM kaže, da slovenska podjetja vse bolj prepoznavajo pomen prvoosebnih podatkov za uspešno digitalno oglaševanje. Čeprav 72,7 odstotka v raziskavi sodelujočih podjetij še vedno uporablja tretjeosebne podatke, se je že več kot polovica (56,8 %) podjetij usmerila v sistematično zbiranje lastnih oziroma prvoosebnih podatkov. Pri tem pa je pomembno izpostaviti, da vsako četrto podjetje (27,4 %) že izvaja zakup oglasnega prostora na osnovi prvoosebnih podatkov, kar pomeni, da so najbolj napredna podjetja že na poti k večji neodvisnosti in optimizaciji svojih trženjskih strategij.
Preberi več

iPROM v novo leto vstopa z najsodobnejšimi algoritmi za ponovno ciljanje

Družba iPROM je razvila nov algoritem za optimizacijo zakupa oglasnega prostora na svetovnih oglaševalskih tržnicah, ki oglaševalcem omogoča učinkovitejše upravljanje proračunov za digitalno oglaševanje. Z najsodobnejšim algoritmom umetne inteligence za analizo vedenja in nakupnih namer uporabnikov iPROM povečuje učinkovitost oglaševanja prek protokola OpenRTB in optimizira ciljanje v vseh fazah nakupnega lijaka.
Preberi več

BLOG

Poročilo "Inside the 2025 State of Customer Loyalty Report", ki ga je objavil medij Loyalty360, razkriva, da blagovne znamke intenzivno vlagajo v strateško preoblikovanje svojih programov zvestobe. Ključna sprememba glede na podatke iz leta 2024 je, da podjetja svoje napore usmerjajo v manjše število projektov, ki jih lahko bolj kakovostno in učinkovito izvedejo. Čeprav personalizacija še vedno ostaja pomemben cilj, se fokus vse bolj premika k optimizaciji tehnološke infrastrukture in učinkovitejšemu upravljanju podatkovnih sistemov

Lojalnostni programi: poročilo o stanju na področju zvestobe kupcev v letu 2025

Poročilo Inside the 2025 State of Customer Loyalty Report, ki ga je objavil medij Loyalty360, razkriva, da blagovne znamke intenzivno vlagajo v strateško preoblikovanje svojih programov zvestobe. Ključna sprememba glede na podatke iz leta 2024 je, da podjetja svoje napore usmerjajo v manjše število projektov, ki jih lahko bolj kakovostno in učinkovito izvedejo. Čeprav personalizacija še vedno ostaja pomemben cilj, se fokus vse bolj premika k optimizaciji tehnološke infrastrukture in učinkovitejšemu upravljanju podatkovnih sistemov.
Preberi več
Zlati likalniki kot referenca digitalne stroke: med dosedanjimi nagrajenci tudi Simon Cetin - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Zlati likalniki kot referenca digitalne stroke: med dosedanjimi nagrajenci tudi Simon Cetin

Simon Cetin
Zlati likalniki, nagrade, ki jih Marketing Magazin od leta 2018 v okviru konference DIGGIT podeljuje posameznikom za njihove dosežke v slovenskem digitalnem prostoru, so v sedmih letih postali ena od pomembnih strokovnih referenc. V julijsko-avgustovski številki se je uredništvo Marketing magazina ob predstavitvi letošnje dobitnice priznanja ozrla tudi nazaj in se pogovarjala s prejšnjimi nagrajenci, med katerimi je tudi ustanovitelj in partner v družbi iPROM, Simon Cetin, prejemnik Zlatega likalnika iz leta 2019.
Preberi več
Marketing magazin predstavlja Ljubljana Airport FLY: Do 30-odstotno povečanje števila konverzij s pomočjo ojačevalnega učenja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Marketing magazin predstavlja Ljubljana Airport FLY: Do 30-odstotno povečanje števila konverzij s pomočjo ojačevalnega učenja

Leon Brenčič
Marketing magazin je v julijsko-avgustovski številki predstavil primer dobre prakse Ljubljana Airport FLY, napredne digitalne oglaševalske platforme, ki smo jo v iPROMu razvili v sodelovanju s Fraportom Slovenija. Rešitev temelji na uporabi umetne inteligence in prvoosebnih podatkov ter omogoča avtomatizirano optimizacijo oglaševanja v realnem času. Z vključitvijo ojačevalnega učenja in vedenjske mikrosegmentacije je platforma dosegla več kot 30-odstotno povečanje števila konverzij ter skoraj tretjinsko znižanje stroška na konverzijo. Projekt je bil nagrajen z zlato in veliko nagrado DIGGIT za inovativno rabo podatkov in učinkovitost.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija je sklop izobraževanj namenjenih vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) potrebujemo, da vam odgovorimo na vaše sporočilo in vam posredujemo željene informacije. Vaših podatkov za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatkov ne boste oddali, vam želenih informacij ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.