Znanje je vaša in naša največja konkurenčna prednost

Edina stalnica v svetu digitala so spremembe, saj se digitalni oglaševalski ekosistem pospešeno razvija, digitalna preobrazba pa močno spreminja vsa področja komuniciranja v različnih panogah. V sklopu izobraževanj, ki potekajo pod imenom iPROM Akademija, skrbimo za izmenjavo izkušenj in prenos znanj s področja digitalnega komuniciranja in oglaševanja na svoje naročnike in stranke.

iPROM Akademija je namenjena vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

Prihajajoči dogodki

    Trenutno ni prihajajočih dogodkov. Naše pretekle dogodke si lahko ogledate tukaj .

Pretekli dogodki

Izjave udeležencev

Zanimiva, aktualna predavanja z veliko praktičnimi vložki.
Andrej Jager
E-prodajni kanali, Engrotu d. d.
Izbor tem je vsakič aktualen, predavatelji pa so zanimivi, zgovorni, z veliko izkušnjami na svojih področjih, predvsem pa je vzdušje zelo domače.
Klemen Geršak
Tržne raziskave in spletno komuniciranje, Petrol d. d.
Aktualne teme, uporabna znanja in izkušnje iz prakse, sproščeni, a profesionalni predavatelji, pravšnja mera interaktivnosti in dinamike.
Poleg vsega pa še dobra kava. Gotovo se kmalu spet vidimo.
Špela Pregl
Marketing, Avtenta d.o.o.
Delavnica mi je bila na splošno zelo všeč, saj so primeri iz prakse na vsakršnem seminarju zelo dobrodošli in veliko zanimivejši kot teorija.
Tina Sračnjek
Razvoj IS in e-poslovanja, STO
Super delavnica! Izpostavljam besedo delavnica, ker se je Boris res potrudil, da je vsak udeleženec odnesel kar največ od teme, ki je, verjamem, za marsikaterega trn v peti poslovanja.
Žiga Magjar
Internetni vodja projekta TopShop
Studio Moderna d.o.o.
Zanimivo, jedrnato in predvsem uporabno. Pohvalno je tudi dejstvo, da ste nas »prisilili« novo znanje takoj uporabiti na praktičnem primeru, s čimer je učinek novo pridobljenega znanja še dvakrat večji od tistega, ki ostane po klasičnem predavanju.
Mojca Balanč
Vodja marketinga, Avtohiša Real, d.o.o.

Utrinki s preteklih dogodkov