Danes igrajo digitalni mediji ključno vlogo na vseh točkah stika s kupcem, podpirajoč tako spletno kot tudi fizično prodajo, medtem ko je potrošniško vedenje zaznamovano s spremenljivostjo in negotovostjo.
V 2023 sta iPROM in Valicon ponovno izvedla raziskavo o nakupni poti Slovencev, da bi razkrila ključne trende v nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Raziskava je preučevala vedenje potrošnikov v štirih ključnih potrošniških kategorijah: krediti, počitnice, avtomobilizem in zabavna elektronika. Poleg pomena posameznih točk stika s kupcem raziskava osvetljuje tudi vplive digitalizacije na nakupno pot.
Analiza prinaša vpogled v to, kako svetovna gospodarska nestabilnost vpliva na nakupne odločitve in kako so se te navade spremenile v primerjavi z letom 2017, časom gospodarskega razcveta. Raziskavi iz leta 2017 in 2023 sta temeljili na istem modelu, pri čemer je bila nakupna pot kupca analizirana skozi vrsto ključnih izkustvenih točk v nakupnem lijaku. Ta pristop omogoča globlje razumevanje dinamike trženja in vpliva različnih točk stika na potrošniške odločitve.