Uporaba digitalnih medijev v fazi raziskovanja prevladuje v kategoriji počitnice.

Počitnice predstavljajo kategorijo, ki je bila globlje digitalizirana že zelo zgodaj in kjer je danes nakupna pot najprej in v velikem obsegu določena skozi digitalne kanale. Povprečen čas odločanja je dolg 64 dni. Pri izbiri počitnic se kupci najpogosteje odločajo na podlagi cene, možnosti počitnikovanja ob želenem terminu, vrednosti, ki jo dobijo za denar, in ugleda ponudnika.

Preberite več v poročilu.

Za prenos poročila izpolnite spodnji obrazec:

iPROM in Valicon: Nakupna pot 2023 - POČITNICE - cover
Poročilo o nakupni poti slovenskega kupca v kategoriji počitnice za leto 2023:

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene. Podatki se hranijo do 6 mesecev.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Se želite naročiti na Spletno patrolo, naše e-novice z aktualnimi novostmi iz iPROMa in najnovejšimi trendi digitalnega oglaševanja?

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Povezane vsebine:

NAKUPNA POT V KATEGORIJI AVTOMOBILIZEM

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI KREDITI

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI ZABAVNA ELEKTRONIKA

Preberi več