Uporaba digitalnih medijev je v kategoriji zabavna elektronika ključna.

Za kategorijo zabavna elektronika velja, da je močno digitalizirana. Digitalni mediji imajo namreč pomembno vlogo v vseh nakupnih fazah, predvsem pa so ključna točka stika s kupcem v fazi raziskovanja, ko se odloča med različnimi blagovnimi znamkami. Za nakup se odločamo v povprečju 56 dni. Na sam nakup izdelka pa pomembno vplivajo lastnosti in konfiguracija, ugled znamke proizvajalca in cena.

Preberite več v poročilu.

Za prenos poročila izpolnite spodnji obrazec:

iPROM in Valicon: Nakupna pot 2023 - Zabavna elektronika - Cover
Poročilo o nakupni poti slovenskega kupca v kategoriji zabavna elektronika za leto 2023:

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene. Podatki se hranijo do 6 mesecev.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Se želite naročiti na Spletno patrolo, naše e-novice z aktualnimi novostmi iz iPROMa in najnovejšimi trendi digitalnega oglaševanja?

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Povezane vsebine:

NAKUPNA POT V KATEGORIJI POČITNICE

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI AVTOMOBILIZEM

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI KREDITI

Preberi več