Digitalne točke stika s kupcem močno spodbujajo odločitev za izbiro ponudnika kredita.

Kategorija krediti je posebna z vidika odločanja za najem kredita, saj je odločitev praviloma povezana z nakupom določenega izdelka ali storitve. Digitalni mediji imajo najpomembnejšo vlogo v fazi raziskovanja oziroma takrat, ko potrošniki iščejo informacije. Med motivatorji za odločitev so najpomembnejše korektnost in odzivnost osebja, hitra odobritev ter enostavnost postopka pridobivanja kredita, pri čemer obstajajo razlike med različnimi oblikami kreditiranja.

Preberite več v poročilu.

Za prenos poročila izpolnite spodnji obrazec:

iPROM in Valicon: Nakupna pot 2023 - KREDITI
Poročilo o nakupni poti slovenskega kupca v kategoriji krediti za leto 2023:

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene. Podatki se hranijo do 6 mesecev.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Se želite naročiti na Spletno patrolo, naše e-novice z aktualnimi novostmi iz iPROMa in najnovejšimi trendi digitalnega oglaševanja?

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Povezane vsebine:

NAKUPNA POT V KATEGORIJI POČITNICE

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI AVTOMOBILIZEM

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI ZABAVNA ELEKTRONIKA

Preberi več