iPROMova raziskava o zaščiti lastnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju

Podjetja v digitalizaciji potrebujejo strategije za varovanje podatkov, ki jim omogočajo učinkovitejše ciljanje občinstva in manjšo odvisnost od zunanjih platform.

Z raziskavo želimo preveriti pripravljenost slovenskih podjetij na uporabo prvoosebnih podatkov ter njihov vpliv na digitalno oglaševanje.

SODELUJ V RAZISKAVI
iPROMova analiza 2024: Mobilni dostop do digitalnih medijev v jugovzhodni Evropi, Nemčiji in Avstriji narasel za dobrih 5 odstotkov

Najnovejša analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki v jugovzhodni Evropi, Nemčiji in Avstriji dostopajo do digitalnih medijev, razkriva močno prevlado mobilnega dostopa. Med brskalniki najbolj priljubljen ostaja Chrome, Microsoft Edge in Safari pa sta utrdila svoja položaja.

PREBERI IZSLEDKE
Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta

Pospešena digitalizacija vse bolj sili trgovce, da na novo osmislijo način interakcije s potrošniki. Nove tehnologije temeljito preobražajo trgovsko panogo in na novo ustvarjajo način, kako blagovne znamke stopajo v interakcijo s kupci.

PREBERI BLOG
iPROMova analiza 2024: Za poglobljeno pregledovanje spletnih vsebin še vedno najpogosteje uporabljamo namizne računalnike

83 % uporabnikov slovenskih digitalnih medijev dostopa do vsebin prek mobilnih naprav, vendar za daljše in poglobljeno pregledovanje še vedno raje uporabljajo namizne računalnike, kjer je aktivnost večja in čas brskanja petkrat daljši.

PREBERI VEČ
iPROM Advertorial: Nova rešitev za zakup promocijskih člankov na podlagi prvoosebnih podatkov

iPROM je predstavil iPROM Advertorial, inovativno rešitev v digitalnem oglaševanju, ki združuje zakup promocijskih člankov in njihovo izpostavitev s pomočjo nativnih oglasov.

PREBERI VEČ
Kako učinkovito nagovoriti svojega kupca v nestanovitnih časih v 2024?

Na podlagi izvlečkov raziskave Nakupna pot slovenskega kupca v letu 2023, ki smo jo izvedli poleti v sodelovanju z družbo Valicon, smo oblikovali serijo poročil, namenjenih štirim ključnim panogam: avtomobilizmu, kreditom, počitnicam in zabavni elektroniki.

PRENESI POROČILO
Volkswagen je z uporabo prvoosebne strategije ciljanja in oglasnim konceptom iPROM Konfigurator za raziskovanje vozila aktiviral več kot 7500 potencialnih kupcev

Volkswagen je za promocijo novega modela T-Cross zasnoval digitalno oglaševalsko akcijo, ki vključuje napredne oglasne formate in konfigurator avtomobila kot ključen element nakupne poti.

PREBERI VEČ
SKB banka izboljšuje učinkovitost digitalnega oglaševanja z zakupom digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov o digitalnih občinstvih

SKB banka izboljšuje oglaševalske strategije z uporabo prvoosebnih podatkov in je na njihovi osnovi izvedla uspešno oglaševalsko kampanjo.

PREBERI VEČ

Private DMP by iPROM

First Party Data Management Platform for Advertisers

Invest in your audience with first party data acquisition for better ad targeting. Build, grow, and secure your audience with every cent allocated to media spend. Owning your audience will drive all your campaigns effectively, with a clear target and significant results.

iPROM Programmatic Platform

Celovita rešitev za programatični zakup oglasnega prostora na odprtem spletu za trge Adriatic regije, Nemčijo, Avstrijo, Srbijo, Kosovo in Makedonijo.

Z uporabo napredne oglaševalske tehnologije in umetne inteligence do učinkovite mikrosegmentacije

Danes je temeljito poznavanje strank ključnega pomena. Medtem ko so bile tradicionalne metode segmentacije uspešne v preteklosti, nas je umetna inteligenca popeljala v novo dobo, kjer uspešnost marketinga gradimo na mikrosegmentih.

PREVERI VEČ
Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga

Simon Cetin in Gregor Draksler sta na letošnji SMK predstavila prebojen projekt pogovorni AI-asistent za novi Peugeot 2008. Več o projektu si preberite v zapisu.

PREBERI VEČ
AdEx 2023 potrjuje pristop »digitalno najprej«

Rezultati raziskave AdEx 2023 potrjujejo, da slovenska podjetja prepoznavajo pomembnost pristopa »najprej digitalno«, je aktualne številke komentiral Andrej Ivanec v članku za Marketing magazin.

PREBERI MNENJE
STORITVE<span class="subtitle">ZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA</span>

STORITVEZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA

Ustvarjajte močnejše blagovne znamke v digitalnem okolju. Uporabite podatke in analitiko za učinkovitejšo ter uspešnejšo strategijo pridobivanja kupcev. Storitve in tehnologije, ki povezujejo vse našteto.

Preberi več
PRODUKTI<span class="subtitle">ZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE</span>

PRODUKTIZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE

Izboljšajte uspešnost digitalnega oglaševanja z napredno opredelitvijo ciljnega občinstva in natančnim večkanalnim ciljanjem na vseh napravah. Ustvarite sporočilo in ga prikazujte povsod tam, kjer je to najbolj učinkovito.

Preberi več
ZALOŽNIKI<span class="subtitle">ZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA</span>

ZALOŽNIKIZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA

Medijske in programske rešitve za boljši izkoristek oglasnih zmogljivosti.

Preberi več

PRESS

09. 09. 2024

iPROMova analiza 2024: Mobilni dostop do digitalnih medijev v jugovzhodni Evropi, Nemčiji in Avstriji narasel za dobrih 5 odstotkov

Na trgih jugovzhodne Evrope, Nemčije in Avstrije še bolj prevladuje dostop do spleta prek mobilnih naprav, kaže nova iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta na tujih trgih.
19. 08. 2024

iPROMova analiza 2024: Za poglobljeno pregledovanje spletnih vsebin še vedno najpogosteje uporabljamo namizne računalnike

Večina uporabnikov slovenskih digitalnih medijev do medijskih vsebin dostopa prek mobilnih naprav. Delež mobilnega dostopa namreč v letošnjem letu dosega že približno 83 odstotkov, kaže najnovejša analiza družbe iPROM. Kljub večji uporabi mobilnih naprav za dostop do digitalnih vsebin pa uporabniki za poglobljeno pregledovanje vsebin še vedno uporabljajo namizne računalnike, kjer je aktivnost za več kot dvakrat višja kot na mobilnih napravah. Hkrati v dnevnem povprečju uporabniki slovenskih digitalnih medijev preživijo petkrat več časa na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah.
22. 07. 2024

iPROM Advertorial: Nova rešitev za zakup promocijskih člankov na podlagi prvoosebnih podatkov

iPROM je predstavil iPROM Advertorial, inovativno rešitev v digitalnem oglaševanju, ki združuje zakup promocijskih člankov in njihovo izpostavitev s pomočjo nativnih oglasov. Novost omogoča oglaševalcem ciljanje na podlagi prvoosebnih podatkov, s pomočjo katerih svoje oglasno besedilo učinkovito in ciljno razširijo med zainteresirane in njim podobne uporabnike.

BLOG

Building trust with digital media users starts with consent management - iPROM - Expert opinions - Anže Hribar

Izgradnja zaupanja z uporabniki digitalnih medijev se začne z upravljanjem soglasij

Anže Hribar
Zaupanje je ključen temelj uspešnega trženja. S povečanjem obsega obdelave podatkov potrošnikov se podjetja vse bolj osredotočajo na iskanje načinov, kako vzpostaviti pristne in trajnostne odnose s svojim občinstvom. Pri tem se kot ena najučinkovitejših strategij izkazuje upravljanje soglasij, saj zagotavlja preglednost, etično ravnanje in skladnost z obdelavo podatkov. V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali, kako upravljanje soglasij (ang. consent management) prispeva h krepitvi zaupanja, kako strategije, ki temeljijo na izrecni privolitvi, izboljšujejo marketinške aktivnosti, ter kako centralizacija in uporaba prvoosebnih podatkov podpirata vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami.
Preberi več
Programatična strategija naj temelji na zasebnosti - iPROM - Novice iz sveta

Programatična strategija naj temelji na zasebnosti

V prihodnjem letu naj bi bilo skoraj 92 odstotkov vseh naložb v prikazno oglaševanje opravljenih programatično, pričakuje eMarketer. Vendar pa izgube signala – v programatičnem oglaševanju se to nanaša na izgubo ali poslabšanje kakovosti podatkov pri prehodu skozi različne komponente – in predpisi o zasebnosti otežujejo delo v programatičnem ekosistemu, kaže poročilo The Privacy-First Programmatic Opportunity.
Preberi več
Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija - iPROM - Novice

Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija

V začetku septembra je v Kristalni palači v sklopu IAB Akademije potekala okrogla miza na temo oglaševanja na digitalnih zaslonih (DOOH), na kateri so gosti orisali trenutno stanje na trgu, izpostavili izzive ter podali izhodišča za učinkovito izkoriščanje tega kanala. Med panelisti je bil tudi Simon Struna, vodja programmatica v iPROMu, ki je predstavil ključne prednosti programatičnega oglaševanja na digitalnih zaslonih.
Preberi več