V prvi polovici leta 2012 so vložki v digitalno oglaševanje zrasli do sedaj najvišje vrednosti kadarkoli, na 17 milijard ameriških dolarjev, pravi IAB-jevo poročilo. V enakem obdobju lani je bila ta vrednost 14,9 milijarde dolarjev.
Drugi poudarki iz poročila pa so še, da je zelo visoko rast doseglo mobilno oglaševanje, saj je zraslo kar za 95 odstotkov, spletno video oglaševanje je zraslo za 18 odstotkov, iskalni marketing pa za 19 odstotkov.
Zanimivo je pogledati še, kako so oglaševalci razporejali svoje vložke glede na tip zakupa (cena na prikaz, cena na klik in hibrid; v milijonih dolarjev):
|
Polletje 2011 |
Polletje 2012 |
||
|
%
|
$
|
%
|
$
|
Cena na klik
|
64%
|
$9,588
|
67%
|
$11,461
|
Cena na prikaz
|
31%
|
$4,668
|
31%
|
$5,199
|
Hibrid
|
5%
|
$686
|
2%
|
$368
|