Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo na svetovni ravni, na trgu Združenih držav Amerike pa prihaja do še večjih mejnikov, ki bodo za vedno spremenili pogled na digitalne medije. V letu 2019 se bo prvič zgodilo, da bodo vložki v digitalno oglaševanje prehiteli tradicionalno oglaševanje.
Prihodnost digitalnega oglaševanja je svetla, saj raziskava kaže, da bodo ameriški oglaševalci za digitalne oglase v letu 2019 porabili 129,34 milijarde dolarjev oziroma 54,2 % svojih medijskih oglaševalskih proračunov. Do leta 2023 bo ta številka dosegla že 66,8 %.
Oglaševalski trg v Združenih državah Amerike bo v letu 2019 dosegel dva velika mejnika. Oglaševalci bodo prvič porabili več za digitalno kot za tradicionalno oglaševanje, saj je pospešen upad oglaševanja v tradicionalnih medijih povzročil, da je digitalna tehnologija prehitela tradicionalno oglaševanje še nekoliko prej, kot so napovedovali strokovnjaki.
Druga velika sprememba pa odseva zmanjšanje deleža prihodkov oglaševanja Googla in Facebooka. Razlog tiči v tretjem tekmecu – Amazonu –, ki počasi razbija duopol. Tudi če drži, da se bodo prihodki Googla in Facebooka zmanjšali, pa še zdaleč ne velja, da ju bo Amazon prehitel. Oglaševalci bodo leta 2019 na Amazonovi platformi porabili 11,33 milijarde dolarjev, kar pa je vseeno že dovolj, da velikanoma predstavlja resno grožnjo.
Video bo še naprej glavna gonilna sila rasti, zlasti v družabnih medijih. Twitter je ena od platform, ki še posebej izkorišča video oglaševanje, v letu 2018 pa so njihovi skupni prihodki od oglaševanja ponovno zabeležili rast. Prihodke od digitalnega oglaševanja bodo povečale tudi platforme OTT, kot sta Hulu in Roku, ki postajajo vse bolj priljubljene.
V letu 2019 se bodo zgodile spremembe, ki so jih strokovnjaki napovedovali že dlje časa, a vseeno prihajajo nekoliko prej, kot je stroka pričakovala. Najbolj napredni trgi so res korak pred ostalimi, vendar lahko pričakujemo, da bodo zapisani trendi vplivali tudi na naš trg.