Deli

Televizijski oglaševalci zaradi rastočega trenda uporabe več zaslonov hkrati težje dosegajo svoje ciljno občinstvo.

Zaradi uporabe več zaslonov hkrati so televizijski gledalci nepozorni - iPROM - Novica iz sveta

Ljudje vse pogosteje uporabljajo več zaslonov hkrati, kar oglaševalcem omogoča, da dosežejo uporabnike prek večjega števila naprav. Zastavlja pa se vprašanje, ali zato televizijski oglaševalci težje dosežejo svoje ciljno občinstvo.

45,8 odstotka v raziskavo podjetja Viant zajetih marketinških odločevalcev meni, da je to, da so potrošniki zaradi uporabe več zaslonov nepozorni, eden izmed glavnih dejavnikov, ki omejujejo uspeh televizijskih oglaševalskih kampanj. Kot drugi najpomembnejši oviri pri učinkovitosti televizijskih oglasov so v raziskavi sodelujoči oglaševalci navedli odpoved naročnine na kabelsko ali satelitsko televizijo in namesto tega uporabo storitev, ki predvajajo televizijske vsebine prek spleta, ter preveliko izbiro kanalov. Raziskava je bila izvedena julija, v njej pa je sodelovalo 500 marketinških odločevalcev.

Hkratna uporaba več zaslonov raste

Viantova študija kaže, kako razdrobljena uporaba medijev s strani potrošnikov ovira oglaševalce pri tem, kako se lotevajo tradicionalnega televizijskega oglaševanja. eMarketer ocenjuje, da bo letos 185,8 milijona odraslih v ZDA med gledanjem televizije redno hkrati uporabljalo še drugi zaslon. To v primerjavi z lanskim letom predstavlja 4,5-odstotno rast.

Približno dve tretjini v Viantovi raziskavi sodelujočih oglaševalcev je dejalo, da zaradi velike količine oglasov težko izstopajo. 86 odstotkov vprašanih pa je prepričanih, da je izključno s televizijskim oglaševanjem težko pridobiti pozornost potrošnikov. Glede na to, da je pozornost uporabnikov razpršena, je priljubljeno večkanalno ciljanje.

Prepoznavanje večkanalnega pristopa z namenom povečanja vključenosti uporabnikov bo v tem letu prednostna naloga oglaševalcev, kaže januarska raziskava, ki sta jo med 99 strokovnjaki za digitalne medije izvedla Interactive Advertising Bureau in Winterberry Group.

»Podobno kot napovedi za ZDA kažejo, da bo do leta 2021 skoraj 50 % vse medijske potrošnje prišlo iz oglaševalskih akcij, ki se bodo odvijale na več zaslonih, isti trend vsepovezanost uporabnikov, navzkrižne, nelinearne medijske potrošnje zaznavamo tudi v Sloveniji« komentira Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Deli

Arhiv