Deli

Zaradi vse globlje finančne krize veliko oglaševalcev v ZDA zateguje svoje pasove in zmanjšuje sredstva za oglaševanje, napovedovalci pa še popravljajo svoje napovedi navzdol. Sredstva se zmanjšujejo predvsem na račun tradicionalnih medijev. Se pa najdejo tudi pametnejši tržniki, ki se s krizo spopadajo tako, da namenjajo oglaševanju več sredstev.
Tradicionalni mediji – časopisi, magazini, TV in radio – bodo najbolj na udaru, saj bodo tržniki postali varčnejši ali pa bodo sredstva namenili bolj merljivim medijem.
Tako vsi največji napovedovalci (Barclays Capital, Myers Publishing, Wachovia, Goldman Sachs, Nielsen Monitor-Plus in TNS Media Intelligence) napovedujejo, da bodo v letu 2009 sredstva za televizijo, radio in tisk upadla.
Edina svetla točka je internet, ki bi moral kot merljiv medij imeti podporo s strani oglaševalcev tudi v času krize. Spletno oglaševanje in delež v celotnem oglaševalskem kolaču, namenjenem njemu, naj bi rasel vsaj do leta 2010, a tudi njegova rast se nekoliko umirja glede na predhodna leta. A kljub temu ostaja realnost ta, da novi mediji rastejo, tradicionalni pa so v upadu.
 

Deli

Arhiv