Deli

Danes sta digitalizacija in digitalna identiteta ključnega pomena za vsako podjetje, ne glede na panogo. Podjetja morajo strankam ponuditi pozitivne digitalne izkušnje, če želijo v sodobnem poslovnem svetu ostati konkurenčna. Kljub temu se mnogi še vedno trudijo prilagajati zastarelim tehnološkim rešitvam, kar pa negativno vpliva na njihove rezultate.

Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju - iPROM - Novice iz sveta

Nedaven izpad sistema v podjetju Southwest Airlines je jasen opomnik o posledicah zanemarjanja tehnološke infrastrukture. Okvara informacijske tehnologije je namreč povzročila številne zamude in odpovedi letov, kar je močno načelo ugled letalske družbe in negativno vplivalo na uporabniško izkušnjo. V takšnih primerih se tržniki soočajo s težavo, kako ponovno pridobiti zaupanje strank, ko podjetje ne zagotovi obljubljenih storitev.

Za ponovno pridobitev zaupanja strank morajo blagovne znamke izpolniti pričakovanja potrošnikov, zlasti v smislu digitalnega napredka. Tržniki morajo prevzeti vlogo zagovornikov modernizacije in inovacij v svojih podjetjih. V današnjem okolju, kjer vlada digitalizacija, je brezhibno delovanje podjetja neizogibno, zato je ključnega pomena, da tržniki aktivno sprejmejo digitalno identiteto in izboljšajo izkušnje tako zaposlenih kot strank.

V današnjem času uporabniki zahtevajo brezhibne digitalne izkušnje in tehničnih težav ne sprejemajo več kot opravičila za neuspeh podjetja. Zastareli sistemi ne morejo zagotoviti pričakovanih brezhibnih izkušenj strank, kar ima negativne posledice v različnih panogah. V resnici je ravno tehnologija ključna za vzpostavljanje odnosov s strankami in ohranjanje konkurenčnosti.

Zagotavljanje brezhibnih digitalnih izkušenj je ključnega pomena in če tržniki ne dosežejo pričakovanj uporabnikov, bodo njihova prizadevanja zaman. Izpolnjevanje teh pričakovanj z digitalizacijo je nujno, saj v nasprotnem primeru izgubijo zaupanje strank, ki ga je težko povrniti.

Zaposleni v marketingu se ne smejo omejiti samo na odzivanje na negativne dogodke in krizne situacije. Za dosego uspeha potrebujejo podporo trdnega nabora tehnologij, ki lahko zanesljivo izpolnjuje pričakovanja strank. S povezovanjem identitete blagovne znamke z digitalnimi izkušnjami strank lahko tržniki prepričljivo utemeljijo potrebo po tehnoloških inovacijah. Organizacije morajo vzdrževati visoke standarde, če želijo zagotoviti, da izdelki, ki jih tržijo, ustrezajo zahtevam sodobnega trga.

Deli

Arhiv