Deli

Če želite v današnjem svetu »mobilno najprej« ostati konkurenčni, je priporočljivo, da je vaš oddelek za marketing podkrepljen z analitičnimi znanji ter da zna zbrane podatke tudi analizirati in interpretirati – od vpogleda v vedenje potrošnikov do ključnih trendov in splošne uspešnosti marketinških aktivnosti blagovne znamke.

Zakaj je pomembno, da marketinški strokovnjak postane napreden uporabnik podatkov? - iPROM - Novice iz sveta

V raziskavi podjetja Econsultancy sta dve tretjini vprašanih strokovnjakov za marketing navedli, da njihova podjetja še nimajo zadostnih analitičnih znanj, da bi lahko učinkovito spremljali cilje na osnovi konkretnih podatkov. Študija je prav tako pokazala, da so vodilni strokovnjaki za marketing našli rešitev za uspeh: usposabljanje marketinškega oddelka za bolj učinkovito razumevanje in uporabo podatkov. Tovrstno usposabljanje strokovnjakom za marketing pomaga pri učinkovitejšem razumevanju in doseganju potrošnikov v ključnih trenutkih na njihovi nakupni poti.

Poskrbite, da bodo vaši podatki dostopni in pregledno predstavljeni

Dostop do podatkov bo izboljšal učinkovitost marketinških aktivnosti, ki jih podjetje izvaja, meni 57 odstotkov strokovnjakov za marketing, 75 odstotkov pa se jih strinja, da je pomanjkanje razumevanja podatkov in analitike ovira za več ključnih poslovnih odločitev, temelječih na vpogledih v podatke. Zato je priporočljivo, da so podatki, ki se jih predstavlja širši skupini, pregledno in razumljivo predstavljeni ter jasno opredeljeni, da se na njihovi podlagi določijo tudi skupne metrike, ki so razumljive vsem v oddelku za marketing.

33 odstotkov strokovnjakov za marketing, ki so na vodilnih položajih, namreč meni, da podatki, na podlagi katerih se gradi strategija, opredeljujejo in merijo stične točke blagovne znamke na nakupni poti potrošnika. Skoraj sedem od 10 strokovnjakov uporablja podatke za sprejemanje odločitev na vseh ravneh.

Opremite oddelek za marketing s tehnologijo

Usposabljanje oddelka za marketing z analitičnimi znanji zagotavlja podjetju konkurenčno prednost. Podjetja z integriranim oddelkom za marketing in oglaševalsko tehnologijo z 59-odstotno verjetnostjo uporabljajo digitalno analitiko za optimizacijo uporabniške izkušnje v realnem času v primerjavi z oddelki za marketing, ki delujejo brez v celoti integrirane tehnologije za spremljanje analitike. Doseganje ustreznejših potrošniških izkušenj na podlagi analize podatkov pa je zmagovalna kombinacija tako za oddelek za marketing kot tudi za upravo podjetja in posledično tudi za potrošnike.

Deli

Arhiv