Avtomobilska industrija se zadnjih nekaj let že precej osredotoča na digitalne kanale, vse bolj pa uporablja tudi novo tehnologijo; virtualno in obogateno resničnost.
Veliko ljudi ne mara avtomobilskih prodajaln in bi zato raje kupili avtomobil kar prek spleta. Avtomobilska industrija se zadnjih nekaj let že precej osredotoča na digitalne kanale, vse bolj pa uporabljajo tudi novo tehnologijo; virtualno in obogateno resničnost. Nekatere od avtomobilskih znamk so že dobro zajele ta digitalni val.
Audi
Audi že nekaj časa raziskuje svojo digitalno ponudbo. Ena izmed njegovih največjih uspehov doslej je bil Audi City – njegova vodilna trgovina v londonskem Piccadillyu. Z uporabo tablic na dotik in večzaslonskimi stenami je to odličen primer, kako lahko znamka pripelje digitalni svet v fizično trgovino. Tako si lahko kupci popolnoma interaktivno in po svojih željah sestavijo model Audija, ki si ga lahko ogledajo celo v dejanski velikosti na velikem zaslonu.
Volvo
Volvo je ena prvih avtomobilskih znamk, ki je uporabila virtualno resničnost, s katero so kupcem omogočili vpogled v svoj najnovejši model, poleg tega so jim prek aplikacije omogočili simulirano izkušnjo, kako je biti znotraj avtomobila. Se pa pri Volvu v zadnjem času spogledujejo tudi z obogateno resničnostjo.
Renault
Avtomobilske znamke pa ne uporabljajo virtualne in obogatene resničnosti sami za izboljšanje nakupnega procesa, pač pa tudi za povečanje splošne prepoznavnosti znamke. Renaultov Sport’s Clio Cup je lep primer tega. Čeprav so dirke z motorji šport za ozko množico ljudi, pa je Renaultov nedavni spust v virtualno resničnost omogočil oboževalcem tega športa, da so na lastni koži izkusili to doživetje.
Toyota
Še en inovativen način uporabe virtualne resničnosti je Toyota. V okviru ameriškega projekta TeenDrive365 so s pomočjo virtualne resničnosti mladim pokazali nevarnosti, ki jih prinese raztreseni voznik. S simulacijo popolnoma realističnega cestnega okolja, skupaj s potniki, objekti in ovirami, uporabnik dobi resnično izkušnjo vožnje. S pomočjo glasnih zvokov iz slušalk so prikazali, kako to lahko moti koncentracijo voznika. Z uporabo virtualne resničnosti v izobraževalne namene so pri Toyoti pokazali, da se novo tehnologijo lahko uporabi še za kaj drugega kot zgolj za prikaz novih avtomobilov.