Vsebinski marketing lahko pomaga pri prodaji izdelkov prek spleta. Z njegovo pomočjo se podaljša čas, ki ga uporabniki preživijo na vašem spletnem mestu, poleg tega boste postali mnenjski voditelj. Pri tem pa upoštevajte nekaj osnovnih pravil; vaša vsebina mora biti zanimiva in deljiva, seveda pa jo morajo uporabniki tudi najti.
Prvi logični korak za prodajo izdelka prek spleta je postavitev dobro zasnovanega spletnega mesta, prek katerega boste lahko prodajali svoj izdelek. Sledi pa nekoliko težja naloga: kako ustvariti svojo bazo kupcev? Kako pritegniti v spletno trgovino potencialne kupce in kako zadržati njihovo zanimanje za vaš izdelek?
Odgovor je v vsebinskem marketingu. Ta vam pri prodaji pomaga na dva načina. Prvič, z vsebino se bo povečeval čas, ki ga uporabniki preživljajo na spletnem mestu, in drugič, z dobro vsebino boste v očeh uporabnikov postali mnenjski voditelj. Za uspešen vsebinski marketing morate dobro raziskati svoj posel, izpiliti morate svoje pisne sposobnosti, razmislite pa tudi o možnosti, da najamete koga zunanjega, ki bo upravljal z vašo vsebino.
Če pa želite, da vam vsebinski marketing pomaga pri prodaji izdelka, morate upoštevati nekaj osnovnih pravil: uporabniki morajo vašo vsebino najti, ta mora biti deljiva (ustna komunikacija je bistvenega pomena), mora pa biti tudi zanimiva (mora izobraževati, obveščati, zabavati ali biti kontroverzna).