Deli

Povezani televizorji, alarmi in celo pametna stranišča postajajo del našega vsakdana. Sodeč po ameriški raziskavi si potrošniki tega tudi želijo. Pomembna pa jim je tudi zasebnost.

Z internetom povezani domovi - iPROM Novice iz sveta

Internet stvari že vpliva na naša življenja, kar se odraža tudi v naših domovih. Povezani televizorji, alarmi in pametna stranišča postajajo del vsakdana.

Česa pa si potrošniki v povezanem domu najbolj želijo?

Raziskava, v kateri je sodelovalo 1000 ameriških potrošnikov, je pokazala, da bi odgovor na to vprašanje oglaševalcem lahko prinašal velik izziv – potrošniki si namreč doma najbolj želijo zasebnosti. Zato bodo morali oglaševalci zagotoviti, da se bodo lahko ljudje na preprost način vključili in predvsem enostavno izključili iz povezanih izkušenj. Poleg tega pa jim bodo morali zagotoviti tudi pravo vrednost, ki jih bo motivirala k povezovanju.

Blagovne znamke imajo priložnost, da olajšajo življenja tako, da potrošnikom doma zagotavljajo kakovostno vsebino tedaj, ko jo ti potrebujejo – v obliki opomnika za nakup ali pomoči s hičnimi opravili.

Pri katerih stvareh pa si potrošniki sploh želijo povezave z internetom?

Večina anketiranih (65 odstotkov) si želi, da bi bile vsakodnevne stvari s spletom povezane v določeni meri. Tako so na prvih mestih alarmni sistemi, televizija in avtomobili ter tudi hladilniki. Zelo malo, samo osem odstotkov, pa si želi povezanih straniščnih školjk. Več kot polovico vprašanih pri tem skrbi tudi, da bi podjetja vedela, na kakšen način, kdaj in kako pogosto uporabljajo določene izdelke.

Deli

Arhiv