Deli

Večina bralcev prebere samo 60 odstotkov vsebine, na katero so kliknili. A obstajajo triki, kako spremeniti še tako dolgočasno vsebino v tako, da jo bodo ljudje radi brali in delili naprej.

Vsebinski marketing za "dolgočasna" podjetja - iPROM - Novice iz sveta

Podjetje Chartbeat je v svoji raziskavi ugotovilo, da večina bralcev prebere samo 60 odstotkov vsebine, na katero so kliknili. Del krivde gre res pripisati temu, da imajo danes potrošniki vse manj in vse krajšo pozornost. A del krivde je tudi na strani ustvarjalcev vsebin.

Pri tem imajo tisti, ki delajo v bolj privlačnih industrijskih panogah, kot so turizem, hrana, kultura, precej lahko delo, saj jim ni treba prav daleč, da najdejo kaj zanimivega, o čemer bi pisali. Kaj pa tisti, ki delajo v bolj »dolgočasnih« panogah, kot na primer programska oprema? Kako naj se ti lotijo vsebinskega marketinga? Obstajajo triki, kako spremeniti dolgočasno vsebino v tako, da jo bodo ljudje radi brali in delili naprej.

  1. Stvari, ki pomagajo, so redko dolgočasne, zato bodite pristna pomoč za tiste, ki jo potrebujejo.
  2. Pišite, kot govorite (ne uporabljajte zapletenega poslovnega jezika).
  3. Uporabljajte specifični jezik in z njim nagovarjajte le tiste, ki imajo točno določene probleme.
  4. Pokažite svoj smisel za humor.
  5. Uporabite primerne primerjave za razlago zapletenih konceptov.
  6. Skušajte biti kratki.
  7. Dajte bralcem malo duševnega odmora (uporabljajte odstavke, številčenje, slike, odebeljene naslove in posamezne besede …).
  8. Povejte svojo zgodbo skozi vizualne elemente ali prek drugega medija.
  9. Intervjuvajte zanimive ljudi.
  10. Šokirajte bralce.
Deli

Arhiv