Vsebine OTT dosegajo svoj vrhunec in predstavljajo ključne trende v digitalnem svetu. Pri tem pa prihaja tudi do tehničnih izzivov, s katerimi se spopadajo tista podjetja, ki že ponujajo vsebine OTT, in tista, ki so še v fazi njihovega načrtovanja.
Ugotovitve v poročilu, ki temeljijo na odgovorih skoraj 500 medijskih strokovnjakov, so naslednje:
- V naslednjih petih letih bodo vsebine OTT presegle gledanost tradicionalnega TV-ja.
- Četrtina anketirancev meni, da bodo vsebine OTT iz leta 2016 v 2017 narasle za 25 odstotkov.
- Dve tretjini vprašanih navajata, da bodo storitve, povezane z vsebinami OTT, predstavljale več kot četrtino njihovega celotnega poslovanja v naslednjih treh letih.
- Omejitve pasovne širine povečujejo skrbi glede kakovosti storitev in izkušenj, povezanih z gledanjem.
- Gledalci si želijo več prilagodljivosti pri gledanju vsebin na različnih zaslonih.
Kdaj bodo vsebine OTT nadomestile televizijo?
Anketirance so vprašali, kdaj bodo vsebine OTT prehitele gledanost tradicionalnega TV-ja. Večina tistih anketirancev, ki še ne ponujajo storitev OTT, je dejala, da bo gledanost vsebin OTT prehitela gledanost vsebin preko TV-ja v naslednjih štirih letih, prav tako pa bo OTT povzročil tudi zelo velike spremembe v celotni medijski industriji.
Danes odločitev o vključevanju vsebin OTT ni najlažja. Na Beeniusu so pripravili grafični prikaz, ki prikazuje razliko med trgom tradicionalnega plačljivega TV-ja in vsebinami OTT. V infografiki lahko najdete podatke o trenutnem stanju in razvoju trga z vsebinami OTT, (potencialno) ciljno občinstvo in tudi prednosti, ki jih prinašajo vsebine OTT.
»Ponudniki vsebin OTT postavljajo klasično televizijo v perspektivo in domeno digitala ter se bodo v prihodnjih letih pozicionirali kot resni tekmeci trenutno tradicionalni televiziji. S tem položajem, z močjo, s kakovostno vsebino in kanalu prilagojenimi video vsebinami bodo še dodatno pospešili neizogibno – več oglaševalskega proračuna na digital. Spremembe na televizijskem trgu so dokaj počasne, vendar verjamem, da je OTT na zelo dobri poti, da učinkovito združi oba, trenutno ločena svetova – digital in televizijo – na način, kjer so vsi zmagovalci,« vsebine OTT komentira Igor Mali, operativni direktor v iPROM-u.