Facebook je prepoznal svojo priložnost in napovedal vstop na trg vsebine OTT. Kakovostne serije in oddaje naj bi bile na voljo povsem brezplačno.
Facebook napovedal svoj vstop na trg vsebine OTT
Facebook je v medijih že napovedal svoj vstop na trg vsebine OTT (Dostava TV-vsebin prek interneta, Over the top). Osredotočal se bo predvsem na lastno produkcijo in ponudil izvirne televizijske oddaje s kratkimi videi. Ključna ciljna skupina bodo predvsem mladi, stari med 17 in 30 let. Facebookov proračun se bo gibal nekje okoli 3 milijone dolarjev za 30-minutno epizodo. Za primerjavo, da je to res ogromen znesek za produkcijo, lahko izpostavimo, da je (bil) enak proračun namenjen za snemanje ene epizode serije Breaking Bad in malo več kot za snemanje ene epizode začetkov serije The Big Bang Theory. V preteklosti je Facebook že vzpostavil vezi s filmsko oz. televizijsko industrijo, zato nekaj izkušenj že ima. Podpiral bo predvsem manjše skupine partnerjev in ustvarjalcev, okoli katerih bo poskušal zgraditi skupnost.
Facebook se bo osredotočal predvsem na oddaje, ki se bodo predvajale epizodično in govorile o stvareh iz naše okolice. Za ta namen bo razvil novo aplikacijo, namenjeno predvsem gledanju oz. predvajanju video vsebin, ki jih bo ustvaril sam. Testno aplikacijo, ki so jo zaenkrat umestili le v sekcijo zabave, športa in živali, so že testirali na indijskem trgu.
Z novo ponudbo bo Facebook »napovedal vojno« dosedanjim ponudnikom vsebine OTT, nam najbolj znani so npr. YouTube, Netflix in HBO GO. Omenjeni ponudniki vsebine OTT ogromno vlagajo v promocijo svoje izvirne in drugačne video vsebine. Svoje vsebine so promovirali in oglaševali med drugim tudi na Facebooku, ki ima skoraj dve milijardi uporabnikov po vsem svetu.
Twitter zaenkrat še ne bo ponudil vsebine OTT
Ponudba vsebine OTT Twitterja, ki je prav tako eno izmed vodilnih družbenih omrežij, zaenkrat še ne zanima. Dogodke raje pokriva z aktualnimi novicami, predvsem iz sveta športa, mode in politike.
Ponudniki vsebine OTT še nikoli niso bili v tako dobrem položaju; ponujajo raznovrstne vsebine, do katerih lahko dostopamo prek vseh različnih naprav, vključno s tistimi, ki so nam na voljo v živo prek televizije. Vsebine OTT bodo po zadnjih informacijah na Facebooku na voljo brezplačno, financirali pa jih bodo z oglaševanjem.
»Še en velikan se je podal v boj za uporabnike, kar nakazuje več kot jasno sliko prihodnosti – TV, kot ga poznamo, se preobraža v digitalni medij, kjer bodo vsebina, čas, kraj in način potrošnje medija narekovani s strani uporabnikov in ne linearnih programskih shem. Sprememba obstoječe ponudbe TV-programov je neizbežno dejstvo in zelo verjetno je, da bodo velikani digitala prevzeli štafetno palico, ki jo trenutno še držijo v roki veliki ponudniki TV-programov in filmski studii,« vsebine OTT na Facebooku komentira Igor Mali, operativni direktor.
Več novic, povezanih z vsebinami OTT, najdete tukaj.