Deli

Digitalna preobrazba je pospešila prodajo prek spleta in posledično naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah, ki jim bo v prihodnjih letih namenjen vse večji kos digitalnega oglaševalskega kolača.

Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje v spletnih trgovinah je bilo že pred pandemijo precej privlačno za oglaševalce in trgovce, še zlasti v panogi potrošniškega pakiranega blaga (CPG). Amazon se je s svojo e-trgovino zavihtel med največje ponudnike digitalnega oglasnega prostora v ZDA, podobno tudi Walmart, Target in eBay.

Pospešena digitalna preobrazba v gospodarstvu in družbi se je odražala tudi na povečanju maloprodaje prek spleta in posledično povečanju naložb v digitalno oglaševanje – v ZDA na skoraj 50 %. Ob izteku lanskega leta so oglasi, ki so se nanašali na spletno prodajo, zavzemali okoli 12 % naložb v digitalno oglaševanje, kar je za 3 odstotne točke več kot v letu 2019.

Vse kaže, da bodo na trgu digitalnega oglaševanja naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah še naprej in še hitreje rastle. Če so leta 2019 znašale 12,5 milijona ameriških dolarjev, bodo po napovedih eMarketerja leta 2024 dosegle že 41,33 milijona.

Deli

Arhiv