Po podatkih raziskave Inštituta za nativno oglaševanje (NAI) in FIPP bo nativno oglaševanje do leta 2018 predstavljalo že eno tretjino vseh prihodkov od oglaševanja v svetovni industriji revij.
Prva raziskava na svetovni ravni o nativnem oglaševanju v industriji revij, Native Advertising Trends 2016 – The Magazine Media Industry, je pokazala hitro rast tovrstnega oglaševanja, saj kar 79 odstotkov založnikov pričakuje, da bodo letos povečali svoje prihodke od nativnega oglaševanja.
Nativno oglaševanje res dobiva krila. Založniki naj bi delež svojih prihodkov od nativnega oglaševanja skoraj podvojili in naj bi v letu 2018 predstavljalo že 33 odstotkov vseh oglaševalskih prihodkov. Za primerjavo, lani je bil ta delež 19-odstoten.
Raziskava je bila izvedena pod okriljem Inštituta za nativno oglaševanje (NAI) v sodelovanju s FIPP – mrežo svetovnih medijev. V njej je sodelovalo 140 različnih revij iz 39 držav.
Ključne ugotovitve:
- 52 odstotkov založnikov že ponuja nativno oglaševanje, 37 odstotkov pa jih namerava to vključiti v svoje ponudbe
- založniki pričakujejo, da bo 33 odstotkov prihodkov prišlo od nativnega oglaševanja v letu 2018
- 16 odstotkov pa jih je že prejelo pritožbe bralcev v zvezi z nativnim oglaševanjem.
Celotna raziskava je na voljo na tej povezavi.