Deli

Četrtletni rezultati raziskave agencije za digitalno oglaševanje Strata zaznavajo porast zaupanja v spletno oglaševanje. Rezultati pričajo o tem, da vse več podjetij oglaševalski proračun prerazporeja na splet, v porastu pa je tudi številno novih zaposlitev na tem področju.

Četudi televizija s 44 % ohranja največji delež oglaševalskega kolača, pa je v primerjavi z lanskim letom kar 81 % več agencij, sodelujočih v raziskavi, potrdilo večji interes njihovih naročnikov v spletno oglaševanje, med njimi pa je kar 41 % takšnih, ki v spletu vidijo največ oglaševalskih priložnosti. Izsledki raziskave so tudi v splošnem izredno spodbudni, saj pričajo o tem, da vse več naročnikov (35 %) prisotnost svoje blagovne znamke na trgu krepi z vlaganjem v oglaševanje; tako pa kar 53 % agencij v letošnjem letu napoveduje rast in nove zaposlitve.

Sodelujoči v raziskavi navajajo tudi krepitev zaupanja v ciljno usmerjeno oglaševanje in v programatični zakup spletnega prostora – tako bo kar 40 % sodelujočih agencij tovrstno oglaševanje v prihodnosti še povečevalo. Pri tem vodilna družbena omrežja za oglaševaje ostajajo Facebook (96 %) in Youtube (72 %), vse več pa je tudi tistih, ki bodo svojo pojavnost krepili na Twitter-ju (54 %), Instagram-u (27%) in LinkedIn-u (27 %).

Deli

Arhiv