Pri eMarketerju so podali ocene, kako veliko bo občinstvo na internetu za letošnje poletne olimpijske igre, ki se bodo odvijale v Rio de Janeiru. Poseben poudarek pri tem so dali mobilnim gledalcem.
Od zadnjih olimpijskih iger v Londonu leta 2012 je število internetnih uporabnikov zraslo za več kot milijardo, mobilni dostop je zrasel še hitreje. Danes ga uporablja več ljudi, kot je bilo vseh internetnih uporabnikov pred štirimi leti. Mobilnih video gledalcev je danes skoraj polovica od vseh video gledalcev.
Skladno s temi statistikami raste tudi zanimanje za spremljanje iger v živo prek interneta. Twitterjeva januarska raziskava je tako pokazala, da je 25 odstotkov gledalcev izrazilo zanimanje za spremljanje iger prek digitalnih platform. Tako naj bi bila letos, po eMarketerjevih ocenah, vsaj 1,5-kratna rast pogledanih pretočnih video vsebin, povezanih z olimpijskimi igrami, kar predstavlja 2,85 milijarde pretočnih video vsebin na svetovni ravni. Samo v ZDA naj bi jih bilo 320 milijonov, v VB pa pa 160 milijonov.