Deli

Yankee Groups napoveduje, da se bo spletno oglaševanje do leta 2011 več kot podvojilo (iz 21,7 milijard dolarjev v lanskem letu na 50,3 milijard v letu 2011). Največ bodo k takšnemu porastu prispevale tehnološke investicije, ki bodo izboljšale kvaliteto spletnih oglasov. In čeprav se bo porast novih spletnih uporabnikov v naslednjih letih nekoliko umirila, pa mora vlaganje v spletno oglaševanje šele ujeti rast spletne medijske potrošnje, še pravi Yankee študija. Raziskovalna hiša ocenjuje, da okoli 20 odstotkov medijske potrošnje pripada internetu, medtem ko mu oglaševalci namenjajo le 7,5 odstotka oglaševalskega denarja. Študija tudi spodbuja oglaševalce in oglaševalske agencije, naj integrirajo internet v svoje medijske načrte. Nujno je potrebno tudi vlaganje denarja v nove medijske formate kot so video, igre in virtualni svetovi ter ustvarjanje tržnih segmentov, ki gredo preko direktnega odziva ali gradnje blagovne znamke. Na drugi strani pa morajo lastniki spletnih strani paziti na problem potrošnikove zasebnosti.

Deli

Arhiv