Vplivnostni marketing je v porastu in družbena omrežja dodajajo nove funkcije za boljše in bolj transparentno sodelovanje med blagovno znamko in vplivnežem.
Vplivnostni marketing vse bolj pomemben
Vplivnostni marketing (ali marketing z vplivneži) je v zadnjem času začel kraljevati na družbenih omrežjih, zaradi česar je Facebook predstavil nove funkcije, ki ne le transparentno predstavljajo sodelovanja z vplivnežem, temveč tudi olajšajo marsikatero marketinško aktivnost. V preteklem letu je najprej ponudil možnost označevanja blagovnih znamk v objavah vplivnežev, ki so nastale v sodelovanju z določeno znamko oz. podjetjem. Funkcija, poimenovana znamčena oznaka oz. Branded Content tags, omogoči posamezniku označenje strani na Facebooku in profilov tretjih oseb z namenom bolj transparentnega sodelovanja.
Facebook je možnost razširil med več uporabniki v začetku tega leta. Dodal je namreč možnost, da lahko vsak izmed izbranih uporabnikov zaprosi za dostop do funkcije Branded Content tool. Komu je trenutna funkcija že dostopna in kakšna so pravila, si lahko preberete tukaj. Vplivnostni marketing pridobiva na svoji vrednosti in Facebook kot pomembna platforma ves čas ponuja izboljšave. Najbolj vroča posodobitev, ki jo je Facebook že ponudil nekaterim podjetjem, je promoviranje oz. sponzoriranje objav vplivnežev, s katerimi določena blagovna znamka sodeluje. Statistika promoviranih in označenih objav, ki so posledica sodelovanja z blagovno znamko, bo dostopna tako vplivnežu kot tudi blagovni znamki, s katero sodeluje.
Blagovne znamke lahko promovirajo objave vplivnežev
V preteklosti so lahko oglaševalci promovirali objave vplivnežev le tako, da so prvo objavo delili na svoji strani. Z omogočenim neposrednim promoviranjem objav to zdaj ne bo več potrebno. Nova funkcija sedaj omogoča, da vplivnež oz. posameznik pri svojih objavah označi, v kolikor želi omogočiti blagovni znamki možnost promoviranja (sponzorirane) objave. Blagovna znamka lahko ciljanje in druga orodja prilagodi po svoji meri in lastnih ciljih.
Ciljno občinstvo bo kljub promoviranju objave s strani blagovne znamke še vedno videlo prvotno objavo na strani vplivneža oz. posameznika. Facebook pa je pri novi funkciji pomislil tudi na morebitne zlorabe. Z novo posodobitvijo bodo podjetja lahko sama označila posameznike in jih avtorizirala za označevanje v objavah, pri katerih je bilo sklenjeno sodelovanje.
Novosti vsebinskega marketinga:
• Podrobni nasveti in razlaga za lažje pregledovanje in razumevanje rezultatov
• Pregled vloženega denarja za promoviranje objave tako s strani vplivneža kot blagovne znamke za vsako objavo posebej
• Ločeni povzetki skupnega vložka (v različnih valutah, če je potrebno)
Nove posodobitve bodo omogočale lažje in preglednejše sodelovanje blagovne znamke in vplivneža. Vplivnostni marketing je vse bolj priljubljen in tudi zato se vse več družbenih omrežij odloča za bolj transparenten prikaz sodelovanja. Prvi korak je naredil Facebook, pridružil pa se mu je tudi že Instagram.
»S temi novostmi Facebook poleg dodatne transparentnosti, ki jo je že pred časom uvedel z možnostjo oznake Branded Content, podjetjem in blagovnim znamkam omogoča, da povečajo doseg vsebin, ki jih objavljajo vplivneži in drugi podporniki izdelkov in storitev prek svojih profilov. Glede na položaj Facebooka kot vodilne svetovne družbene platforme je to pomemben signal v smeri izgradnje ekosistema marketinga z vplivneži in pričakujem, da bodo podobna orodja v prihodnje ponudile tudi druge platforme,« vplivnostni marketing na družbenih omrežjih komentira Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v podjetju iPROM.