Deli

Vplivneži na Twitterju so nova priložnost za organsko doseganje ciljnega občinstva blagovne znamke. Twitterjeve posodobitve omogočajo bolj privlačne vsebine za deljenje.

Vplivneži na Twitterju nova priložnost za oglaševalce - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži na Twitterju vse bolj pomembni za blagovne znamke

Slavni, novinarji, vplivneži na Twitterju in drugi mnenjski voditelji so eni izmed bolj zanimivih osebnosti na Twitterju. Količina vsebine, ki jo napišejo in delijo na svojih profilih, ter sama kakovost objav gradita uporabnikovo moč. Med močnimi profili na Twitterju so tudi nekatere blagovne znamke, ki s svojimi objavami dosežejo več milijonov sledilcev, tviti pa (lahko) imajo velik vpliv na dojemanje blagovne znamke. Vendar je verjetnost, da bodo uporabniki delili tvite drugih vplivnih osebnosti, veliko višja kot pa, da bodo delili tvite blagovnih znamk.

Twitterjeve metrike dostopne vsem

Rast dnevnih Twitterjevih uporabnikov se je v letu 2015 izjemno zmanjšala, od 20 % pa kar do le 1 % rasti. Trend zmanjševanja se je v letu 2016 ponovno obrnil in letos dvignil na 8 %. V sredini lanskega leta so na Twitterju naredili nov korak in se odločili, da bodo svoje metrike o dnevni rasti uporabnikov začeli predstavljati transparentno. To bo za podjetja pomembna metrika za merjenje dejavnosti uporabnikov, ki jim bo pomagala pri načrtovanju akcij.

Čeprav potrošniki blagovne znamke vsebine najraje delijo na Facebooku, ne smemo podcenjevati občinstva na Twitterju in ga označiti kot nedejavnega. V raziskavi Digital Trust, ki jo je izvedel BI Intelligence, je kar 17 % vprašanih izbralo Twitter. Če bi vprašanje omejili le na tiste, ki imajo račun na Twitterju, bi ta odstotek zrastel na 25 %. Enako vprašanje so v raziskavi ponovili tudi za druga družbena omrežja in prišli do zaključka, da so Twitterjevi uporabniki bolj zvesti pri deljenju vsebin kot pa uporabniki drugih družbenih omrežij.

Bolj privlačne vsebine

Za večjo zavzetost Twitterjevih uporabnikov in boljši izkoristek prostora bi morale blagovne znamke razviti bolj privlačne vsebine, npr. video v živo. Uporabniki morajo biti nad vsebino navdušeni, da jo delijo. Twitter je v zadnjih mesecih naredil velik korak naprej in iz platforme za deljenje besedila naredil platformo za deljenje različnih interaktivnih vsebin. Vplivneži na Twitterju so z novimi posodobitvami postali velika priložnost za blagovne znamke, ki bodo lahko na ta način organsko dosegle svoje ciljno občinstvo.

»Doba digitala je povzročila rojstvo novega tipa zvezdnikov. Družbena omrežja igrajo pri tem ključno vlogo; javna omemba izdelka, ki ga novodobni vplivnež podpre, pa lahko blagovni znamki prinese podporo celotne skupnosti, ki jo slednji naslavlja. Twitter je pri tem še bolj specifičen, saj na njem največjo težo nosijo ravno pogovori posameznikov, ki imajo družbeno prepoznaven in zato še toliko bolj pomemben glas. O tem govori tudi podatek, ki ga je Twitter razkril v svoji lanski raziskavi, po katerem naj bi kar 40 % uporabnikov omrežja nakup opravilo neposredno zaradi omembe blagovne znamke v tvitu nekega vplivneža. Kljub temu, da na Twitterju vplivneži kraljujejo v največji meri, potencial omrežja v primerjavi s Facebookom, Instagramom in YouTubom ostaja precej neizkoriščen. Glede na število uporabnikov, ki jih na posameznem omrežju dosežemo, pa je to razumljivo,« meni Sebastjan Pirih, specialist za digitalne koncepte.

Deli

Arhiv