Julijska raziskava podjetja G/O Digital razkriva, da medijska prisotnost blagovnih znamk v družbenih omrežjih lahko vpliva na nakupne odločitve v času praznikov.
Medijska prisotnost v družbenih medijih lahko vpliva na nakupne odločitve, razkriva julijska raziskava podjetja G/O Digital. In res, več kot polovica ameriških uporabnikov družbenih omrežij pravi, da imajo slednja vsaj nekaj vpliva na to, katero znamko bodo kupili v prihajajoči praznični sezoni.
Podatki omenjenega podjetja, pridobljeni na vzorcu 1.373 ameriških uporabnikov Facebooka, Instagrama in Twitterja, je pokazala, da skoraj eden od petih uporabnikov pravi, da medijska prisotnost blagovne znamke na teh omrežjih vpliva na njihove nakupne odločitve.
Raziskava še kaže, na katerih družbenih omrežjih uporabniki iščejo svoje nakupne ideje. Večina, 37,9 odstotoka, se jih obrne na Facebook, 31,6 odstotka gre ideje iskat na Pinterest, v manjši meri sledita še Instagram in Twitter.