Deli

Oglaševalci, ki delujejo na področju B2B, se vse bolj zavedajo pomena lastnih podatkov. Ti so ključni za doseganje boljših poslovnih rezultatov.

Vpliv lastnih podatkov na marketing B2B - iPROM - Novice iz sveta

Zaradi vse strožjih predpisov o zasebnosti podatkov in manjše uporabe tretjeosebnih podatkov se oglaševalci, ki poslujejo na medpodjetniškem trgu (B2B), vse pogosteje obračajo k prvoosebnim oziroma lastnim podatkom kot zanesljivemu viru za varne in etične prakse.

V raziskavi podjetja Pipeline360, izvedeni julija 2024, je kar 67 odstotkov oglaševalcev B2B kot svojo prednostno nalogo navedlo zagotavljanje skladnosti in točnosti podatkov. Poleg tega je 84 odstotkov svetovnih oglaševalcev v raziskavi družbe Salesforce marca 2024 navedlo, da se pri pridobivanju vpogleda v občinstva zanašajo na podatke o strankah, prvoosebne in transakcijske podatke.

Platforme za upravljanje podatkov o potrošnikih (CDP) so postale osrednji del tega pristopa, saj omogočajo poenotenje podatkov, pridobljenih prek različnih kanalov, varno upravljanje le-teh ter zagotavljanje skladnosti z zakonodajo. Poleg tega je postalo vlaganje v ukrepe za kibernetsko varnost bistveno za ohranjanje skladnosti in krepitev zaupanja strank, saj je skrb za zasebnost podatkov vse pomembnejša.

eMarketer za letošnje leto napoveduje, da bodo oglaševalci še izboljšali svoje prakse zbiranja in analize podatkov. Platforme za upravljanje podatkov o potrošnikih bodo omogočale centralizacijo podatkov, podpirale skladnost glede zasebnosti ter zagotavljale enoten vpogled v vsako stranko. Pregledne podatkovne prakse bodo z jasnim obveščanjem, kako se zbirajo in s kakšnim namenom se uporabljajo podatki, spodbujale zaupanje strank.

Uporaba tretjeosebnih podatkov se bo še naprej zmanjševala. Oglaševalci se bodo bolj zanašali na podatkovne vire, ki jih bodo zagotovili potrošniki ter bodo omogočali večjo personalizacijo in boljšo skladnost glede zasebnosti.

Deli

Arhiv