Deli

Klepetalni boti so postali tako sofisticirani, da že vplivajo na marketinško industrijo. Boti, ki se bodo posluževali umetne inteligence, bodo spreminjali marketing; čustvene povezave s potrošniki bodo zamenjale danes še bolj razumske.

Vpliv klepetalnih botov na marketing - iPROM - Novice iz sveta

Klepetalni boti so za nami že desetletja. Samo znotraj Facebook Messengerja jih je 18.000. Slack, še eden izmed programov za neposredno sporočanje, je od leta 2013 lansiral že nešteto botov, ki pomagajo ljudem pri opravljanju njihovih nalog v skupinah.

In kot pri večini nove tehnologije tudi ta k nam prihaja v več fazah:

Faza 1: Osnovni klepatalni boti

Prva generacija klepetalnih botov uporablja osnovne programske jezike. So zelo preprosti in vam bodo kmalu šli na živce. Brez API-jev pa se najverjetneje ti boti sploh ne bi mogli pogovarjati z ljudmi, saj bi bilo njihovo samostojno programiranje daleč predrago in preveč zahtevno.

Zakaj so pomembni in kako bodo vplivali na marketing? Ker jih je res veliko, njihovo število pa raste za okrog sto na dan, se jih preprosto ne da ignorirati. Nevarnost tu pa je, da se jih bodo potrošniki hitro naveličali in posledično opustili vse klepatalne bote.

Faza 2: Kompilacijski klepatalni boti

Ti boti uporabljajo zbirko različnih programskih jezikov. Programerji so nadgradili elemente izvorne kode in jih razvili v bolj originalne algoritme. Primera sta bot Dom od Dimono’s Pizza ali Poncho Weather znotraj Facebook Messengerja.

Zakaj so pomembni in kako bodo vplivali na marketing? Ti boti učijo ljudi, kako programirati same bote, lahko pripomorejo k boljši uporabniški vključenosti in zadovoljstvu potrošnikov z blagovno znamko. V digitalnem oglaševanju bodo predstavljali nadgradnjo oglaševalskih taktik, ki jih poznamo danes (prikazno, video oglaševanje, oglaševanje znotraj Facebooka in AdWords).

Faza 3: Napredni klepetalni boti

Ti boti bodo dejansko povzročili revolucijo. Gre za bote z umetno inteligenco, za njihovo programiranje pa se uporablja edinstvene programske jezike, razvite posebej za njih. Izvajali bodo zahtevnejše naloge, kot so naročanje pice, taksija, rezervacije hotelov ali letov. V bistvu bodo vaši osebni virtualni pomočniki. Imeli pa bodo tudi čustveno inteligenco.

Zakaj so pomembni in kako bodo vplivali na marketing? Ti boti bodo dejansko za vedno spremenili oglaševalsko industrijo, tako spletno kot nespletno. Lahko bodo organizirali in izvajali popolnoma merljive oglaševalske akcije, ki bodo združevale vse elemente oglaševanja: video, glas, glasbo, podobe, slike, personalizacijo in masovno pokritost na individualni ravni.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv