Spletna anketa o vplivu ekonomske krize na oglaševanje, ki jo je izvajalo podjetje Adweek v marcu in aprilu med uporabniki spletne skupnosti LinkedIn, je pokazala, da bo sicer manj...
Normal
0
21
false
false
false
SL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Navadna tabela”;
mso-style-parent:””;
font-size:10.0pt;”Times New Roman”,”serif”;}
Spletna anketa o vplivu ekonomske krize na oglaševanje, ki jo je izvajalo podjetje Adweek v marcu in aprilu med uporabniki spletne skupnosti LinkedIn, je pokazala, da bo sicer manj oglaševanja (22 odstotkov anketirancev) oziroma da bodo oglaševalci bolj previdni pri razdeljevanju oglaševalskega proračuna (8 odstotkov anketirancev), večina pa se strinja, da bo prišlo do evolucije na področju oglaševanj: bolj ciljano oglaševanje za višji ROI in več sredstev za spletno oglaševanje, predvsem v medijih spleta 2.0 (spletne skupnosti, blogi, forumi itd.).