Številni Američani uporabljajo internet za to, da izvejo, kaj se dogaja po svetu. Po raziskavi, ki so jo izvedli pri podjetju Zogby International, je za skoraj polovico vprašanih internet najpomembnejši vir informacij. Njegov povečan vpliv na ameriško javno mnenje pa pomeni tudi radikalen odmik od prejšnjih desetletji, ko je ta primat pripadal televiziji. Tako je danes glavni izziv tudi za politične kampanje najti pravo mešanico TV in spletnega oglaševanja, da bodo dosegle čim širšo ciljno skupino, hkrati pa nagovorile specifične skupine posameznikov.
Če je TV oglaševanje veliko let predstavljalo pomembno investicijo za politične kandidate, pa se je TV občinstvo počasi selilo drugam. Najprej so prešli na kabelsko televizijo, potem so jih prevzeli satelitski programi. Danes pa se TV oglaševanje sooča z največjim tekmecem: to je internet. Povečano vlogo igra internet od leta 2004, ko so politični kandidati zares sprejeli in učinkovito izkoristili internetno tehnologijo za dviganje političnega zavedanja med Američani. V osnovi so ga uporabljali za zbiranje denarja in postavitev osebnih spletnih strani. Oboje se je izkazalo za zelo uspešno tudi v letošnji predsedniški tekmi (primer je Barack Obama).
In kljub temu, da spletni politični oglasi še vedno zaostajajo za televizijskimi, se bo vrzel vse bolj zmanjševala, vse dokler ne bodo prvi dohiteli ali celo prehiteli druge.