V večini panog se bo poraba za digitalno oglaševanje letos ustalila, večjih nihanj ni pričakovati.
Celotna poraba za digitalno oglaševanje v ZDA naj bi v letošnjem letu zrasla za 17,8 odstotka, kar v primerjavi z razcvetom leta 2021, ko je bila rast kar 38,3-odstotna, predstavlja precejšnjo upočasnitev. Vlaganja v digitalno oglaševanje na ravni posameznih panog odražajo ekstremna nihanja v zadnjih letih, pri čemer se posamezni vzponi in padci pogosto razlikujejo od povprečja. Vendar pa se bo poraba za digitalno oglaševanje v večini panog v letošnjem letu ustalila in se približala nacionalnemu povprečju.
Razlika med najhitrejšo in najpočasnejšo stopnjo rasti trošenja med panogami bo letos razmeroma majhna. To odraža vrnitev k predpandemskim stopnjam. Med panogo z najvišjo stopnjo rasti (trgovina z rastjo za 23,5 odstotne točke) in z najnižjo (avtomobilska industrija z 10,8) bo le 12,7 odstotne točke. Leta 2020 je ta razlika znašala več kot 80 točk, lani pa skoraj 30.
Panoge so pandemske strese in kasnejša okrevanja doživljala zelo različno. Nekatere so propadle, nekatere niso doživele bistvenih sprememb, določene pa so resnično vzcvetele. Temu je sledila tudi njihova oglaševalska poraba. Večina panog je danes ponovno v istem makroekonomskem čolnu in njihova vlaganja v digitalno oglaševanje se normalizirajo.