Deli

Vsak dan se ustvari za 4,6 milijarde vsebin. Za boj v tem nasičenem trgu morajo znamke uporabiti privlačne zgodbe, ki kažejo njihovo avtentičnost in namen, to pa morajo kombinirati z vizualnimi elementi. S tem bodo osvojili srca in misli potrošnikov.

Vizualno pripovedovanje zgodb - iPROM - Novice iz sveta

V času, ko potrošniki spregledajo ali namenoma ignorirajo oglase, je za oglaševalce še toliko težje povezati se s svojimi potrošniki. In tudi z natančnimi tehnologijami za ciljanje slednji še vedno vidijo oglase kot prepreko do želenih vsebin. Mnogo pametnih oglaševalcev je zato začelo vlagati v ustvarjanje vizualnih vsebin in v pripovedovanje zgodb. A vedo tudi, da ustvarjanje vsebine zaradi vsebine same ni dovolj.

Pri LinkedInu pravijo, da se vsak dan ustvari za 4,6 milijarde vsebin. In za boj v tem nasičenem trgu morajo znamke uporabiti privlačne zgodbe, ki kažejo njihovo avtentičnost in namen, to pa morajo kombinirati z vizualnimi elementi. Tako bodo osvojili srca in misli potrošnikov.

Če je slika vredna 1000 besed, je video vreden milijon?

Odlična primera uporabe video vsebin v marketinške namene sta Norton in Dove. Prvi je z namenom izobraževanja potrošnikov o rabi močnega protivirusnega programa in programa za zaščito podatkov posnel 24-minutni dokumentarni video z naslovom »The Most Dangerous Town on the Internet«. Video nikjer ne posreduje Nortonove ponudbe, je pa sporočilo jasno: če so kriminalci pripravljeni narediti vse, da dobijo podatke, potem potrošniki rabijo res močno zaščito za obrambo pred njimi.

Pri Dove-u pa so uporabili kratke videe za doseganje bolj povezane in mobilne skupine uporabnikov. Medtem ko večina znamk iz lepotne industrije nagovarja potrošnike s tem, da bodo z uporabo njihovih izdelkov lepši, pa se Dove-ov video sprašuje o samozavesti med mladimi dekleti in jim prinaša sporočilo o tem, da se lahko v svoji koži počutijo dobro in da na sebi ne rabijo spreminjati ničesar.

Infografika

Čeprav je video močan medij, pa ne odgovarja vedno identiteti blagovne znamke ali proračunu. Dobra novica je, da znamkam ni treba investirati v tovrstne stvari, da bodo njihova sporočila slišana. To lahko storijo na cenejši, a nič manj učinkovit način – z infografiko. Kar 57 odstotkov oglaševalcev je reklo, da so infografike pomemben del marketinga in strategij pripovedovanja zgodb.

Jasno je, zakaj je tako: infografike so vizualno privlačne, lahko deljive, včasih interaktivne, a vedno vsebinsko bogate. Na koncu se bralec vedno počuti, da je dobil nekaj vrednega, kar na koncu pripiše znamki.

Je virtualna resničnost nova resničnost?

Virtualno resničnost lahko dobro uporabimo pri pripovedovanju zgodb. Kar nekaj znamk se je že podalo v te vode, nekatere med njimi so bile res izjemne (Volvo, Northface, Patron …).

Ostaja pa pri virtualni resničnosti, kljub temu da ustvarja nepozabno vizualno izkušnjo, izziv doseg, saj so stroški produkcije še vedno precej visoki.

Deli

Arhiv