Rast vizualno orientiranih družbenih omrežij, kot sta Snapchat in Instagram, med oglaševalci spodbuja zanimanje za ustvarjanje vizualnih vsebin.
Komunikacijsko podjetje Lewis je letos marca med odločevalci v marketingu izvedlo raziskavo o uporabi vizualnih vsebin (tako slik kot videov). Ugotovili so, da so zahteve družbenih omrežij po vizualizaciji vsebin in visoka stopnja vključenosti uporabnikov v tovrstne vsebine ključni razlogi za njihovo uporabo v podjetjih. Kar 94 odstotkov odločevalcev v marketingu je reklo, da že ustvarjajo vizualne vsebine. 67 odstotkov jih je pravi, da to počnejo, ker s tem bolj vključijo svoje uporabnike, 50 odstotkov pa zato, ker to od njih zahtevajo družbena omrežja.
Čeprav se velika večina oglaševalcev poslužuje vizualnih vsebin, pa njihovo ustvarjanje ni tako enostavno. Faktorji, kot so kakovost in privlačnost slike ter pravilna časovna umestitev, so ključni pri tem, ali bo določena vizualna vsebina uspešna ali ne. Dve tretjini odločevalcev v Lewisovem poročilu pravi, da je odlična kakovost produkcije ključni dejavnik pri uspehu njihovih vizualnih vsebin, 42 odstotkov pa jih pravi, da je ključni dejavnik uspeha privlačna, prepričljiva slika.