Naložbe v svetovno oglaševanje bodo v letu 2016 presegle zadnje Caratove napovedi predvsem na račun močne rasti digitalnega oglaševanja, velikih športnih dogodkov (olimpijske igre, evropsko nogometno prvenstvo) in prihajajočih predsedniških volitev v ZDA.
Medijska agencija Carat je objavila svoje posodobljene napovedi, ki temeljijo na podatkih z 59 trgov obeh Amerik, Azijsko-Pacifiške regije in regije EMEA. Zdaj predvidevajo, da bodo naložbe v oglaševanje na globalni ravni letos dosegle 548,2 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 4,4-odstotno letno rast.
Največ, za pet odstotkov, naj bi zrasel trg v Severni Ameriki, kjer se pričakuje, da bodo samo predsedniške volitve ustvarile za 7,5 milijarde vložkov v oglaševanje.
Velika Britanija ostaja, kljub Brexitu, vodilni oglaševalski trg v Zahodni Evropi s 5,4-odstotno rastjo; v celotni regiji je ta rast sicer 2,9-odstotna.
Vse večji vložki v digitalno oglaševanje naj bi ta pozitivni trend ohranili tudi v letu 2017. Ti bodo še naprej rasli z dvomestno številko (15,6 odstotka v 2016 in 13,6 odstotka v 2017). Tako se pričakuje, da bodo vložki v digitalno oglaševanje letos dosegli 27,7-odstotni delež v celotnih svetovnih naložbah v oglaševanje, prihodnje leto pa že 30,2-odstotni delež.
Jerry Buhlmann, direktor v medijskem podjetju Dentsu Aegis Network, je napovedi pospremil z besedami, da se je digitalno oglaševanje še enkrat več izkazalo za gonilo rasti brez primere. Ko digitalna ekonomija prinaša kompleksnost, vedno hitrejše spremembe in motnje, lahko blagovne znamke samo prek digitalnega kanala gradijo vključenost uporabnikov in ostajajo pomembne za svoje ciljne skupine. Z vse bolj prilagodljivimi, ciljanimi in s podatki opremljenimi medijskimi rešitvami, mobilno, video in oglaševanje v družbenih omrežjih vzpodbujajo povpraševanje po bogatejši in močnejši vključenosti potrošnikov na pravem mestu, ob pravem času.