Sredstva, namenjena oglaševanju, so v ZDA lani porasla za 0,7 odstotka, in sicer na 141,2 milijarde dolarjev (130,5 milijarde evrov). Največjih deset oglaševalcev v ZDA je ob tem zmanjšalo svoje oglaševalske proračune za 4,2 odstotka na 15,3 milijarde dolarjev (14,1 milijarde evrov), s čimer zavzemajo nekaj manj kot 11 odstotkov celotnega oglaševalskega trga v ZDA.
Po izsledkih raziskave ugotavljajo, da veliki oglaševalci svoje proračune najbolj agresivno preusmerjajo k digitalnemu oglaševanju, saj jim stroškovna učinkovitost slednjega omogoča, da kupijo več za manj. Opažajo tudi, da je večina od največjih tisoč ameriških oglaševalcev sredstva za oglaševanje povečalo; srednje velika podjetja kar za 4,6 %.
Med oglaševalskimi kanali v ZDA je televizija še vedno najmočnejša; lani je zabeležila 5,5-odstotno rast, predvsem zaradi intenzivnejšega oglaševanja ob zimskih olimpijskih igrah in vmesnih volitvah, pa tudi zaradi večjega obsega sredstev za športne tv-kanale na splošno.
Oglaševanje na spletu se je povečaloza 0,9 odstotka, a Kantarjevi podatki zajemajo le prikazno oglaševanje, ne pa tudi hitro rastočih področij mobilnega in video oglaševanja.
Tiskani mediji še vedno trpijo, saj so jim oglaševalci namenili za desetino manj sredstev kot v letu 2013. Stanje je najmanj rožnato za lokalne časopise, ki so lani utrpeli skoraj 12-odstotni padec oglaševanja, medtem ko se nacionalni časopisi relativno dobro držijo, saj se je oglaševanje v njih zmanjšalo le za 0,3 odstotka. Oglaševanje v ameriških revijah se je zmanjšalo za 5,1 odstotka, na radiu za 3,9 odstotka, na zunanjih oglasnih površinah pa za 0,2 odstotka.