Velike blagovne znamke vse bolj spoznavajo, koliko prednosti jim ponuja mobilni marketing. S svojo selitvijo v mobilno oglaševanje ta kanal tudi pomembno zaznamujejo.
Cene bodo narasle
Z vstopom velikih blagovnih znamk v svet mobilnih aplikacij se bo povečalo povpraševanje po premium oglasnem inventarju (video, nativno oglaševanje), temu primerno pa bo seveda sledila tudi cenovna politika.
Velike blagovne znamke v svojih oglaševalskih akcijah dobro izkoriščajo moč videa, čemur se ne bodo odpovedale niti v mobilnem oglaševanju. Če je bilo leto 2015 leto celozaslonskih mobilnih video oglasov, bo 2016 leto interaktivnih video oglasov, ki bodo uporabnikom nudili več vrst interakcij (ne zgolj preprost gumb s pozivom k dejanju). Svet video oglasov in obogatenih naprednih oglasov se bo združeval, zato bodo tako založniki kot oglaševalci zahtevali hibridne oglasne enote, ki bodo vključevale uporabnike na čisto nove in drugačne načine. Blagovne znamke mobilno oglaševanje vse bolj vidijo kot pomemben kanal; založnike pa kot TV-mreže; zato bo treba odgovoriti tudi na vprašanje o transparentnosti. V mobilnem oglaševanju je merljivo vse! Ko veliki oglaševalci okusijo moč podatkov, mehke metrike preprosto ne bodo več zadostovale. Zato bodo zahteve po tehnologiji, ki nadzira akcije, vse večje. V letu 2015 so bili položeni temelji za programatični zakup v mobilnem oglaševanju, letos pa je ta že v polnem razcvetu – to ne velja le za prikazno oglaševanje, temveč tudi za video oglase in oglase v aplikacijah.Zahteva po transparentnosti
Okus po pravih metrikah in merljivosti
Programatični zakup tudi za video oglase in oglase v aplikacijah