Naraščajoče število marketinških kanalov zahteva sprejetje večkanalne strategije, ki je ključna za povečanje ozaveščenosti in spodbujanje akcij v večkanalnem pristopu.
Večkanalno oglaševanje krepi prepoznavnost
Blagovne znamke lahko z večkanalnimi akcijami vzpostavijo močnejšo prisotnost na različnih platformah. Z doslednimi sporočili na različnih kanalih lahko oglaševalci učinkovito opomnijo uporabnike na svoje izdelke ali storitve, jih postopoma usmerijo k nakupu in povečajo prepoznavnost svoje znamke.
Poleg tega večkanalno oglaševanje izboljša možnost za dosego ciljnega občinstva na njihovih najljubših kanalih. Nekatere uporabnike, ki se morda ne odzivajo dobro na prikazne oglase, lahko pritegnejo programatični zvočni oglasi. Prilagajanje medija uporabnikovim željam lahko zagotovi bolj učinkovito komunikacijo.
Večkanalne oglaševalske akcije ustvarjajo več stičnih točk s ciljnim občinstvom
Pri oblikovanju večkanalnih akcij je pomembno, da zagotovimo celovito pokritost različnih kanalov, ki občinstvo vodijo od ozaveščenosti do nakupa. Oglaševanje v digitalnih medijih, digitalni video in linearna televizija so primerni za ozaveščanje, medtem ko je oglaševanje na iskalnikih učinkovito za spodbujanje prodaje. Ponavljajoča izpostavljenost blagovne znamke na različnih kanalih in napravah uporabnike v marketinškem procesu premika in jih približuje k želenemu cilju – nakupu. Uravnotežena kombinacija kanalov podjetjem zagotavlja, da bodo uporabnike dosegli ne glede na stopnjo nakupovalnega procesa, na kateri se nahajajo.
Večkanalno oglaševanje, vključno z nativnim oglaševanjem, prikaznimi oglasi, oglaševanjem v igrah in programatičnimi zvočnimi oglasi, omogoča ponovno usmerjanje uporabnikov k želenim akcijam ne glede na njihove prejšnje spletne aktivnosti. Ta pristop tržnikom omogoča zajemanje občinstev skozi celoten marketinški proces, ustvarjanje ozaveščenosti, presojo in spodbujanje nakupov.
Raziskave kažejo, da večkanalno oglaševanje prinaša večji doseg, povečuje prepoznavnost blagovnih znamk in spodbuja interakcije z oglasi. Oglaševalci, ki se poslužujejo celovitega pristopa k ciljanju, učinkovito komunicirajo s ciljnim občinstvom prek več platform in vzpostavijo močno prisotnost na različnih mestih, kjer se nahaja. Ker potrošniki aktivno uporabljajo različne kanale in naprave, je v sodobnem digitalnem okolju večkanalna strategija pametna in učinkovita izbira za oglaševalce.