Deli

Marketinški strokovnjaki si želijo le najboljših rezultatov in priporočljivo je, da zasluge za prodajo dodelijo pravim stičnim točkam na konverzijski poti. Večkanalna atribucija omogoča poglobljen vpogled v namere in vedenje potrošnikov, saj informacije o potrošnikih pridobiva na vsaki stopnji nakupne poti.

Večkanalna atribucija je ključ do konkurenčne prednosti - iPROM - Novice iz sveta

Marketinški strokovnjaki predvidevajo, da bo v letu 2019 v Združenih državah Amerike atribucijske modele uporabljalo kar 87 % podjetij z vsaj 100 zaposlenimi, ki uporabljajo več kot en digitalni kanal.

Večkanalno atribucijo bo vseeno uporabljalo le 58,3 % podjetij, pa čeprav omogoča boljši vpogled v nakupno pot potrošnika, saj zajema celotno potrošnikovo vedenje in ne le zadnjega klika, ki je vodil k nakupu. Marketinški strokovnjaki želijo poglobiti vpogled v potrošnikov miselni sistem in prav zato je priporočljivo, da atribucijske modele zadnjega klika zamenjajo z naprednejšimi pristopi, ki ponujajo bolj poglobljene informacije.

Marketinški strokovnjaki se zavedajo mnogih preprek, ki jih povzroča hiter prestop k večkanalni atribuciji, a vedo, da je zamenjava atribucijskih modelov zadnjega klika ključnega pomena za konkurenčnost na trgu.

»Potrošniki zahtevajo vedno bolj personalizirano izkušnjo in priporočljivo je, da informacije o potrošnikih pridobivamo na vsaki stopnji nakupne poti. Informacije ne bodo pripomogle le pri poznavanju potrošnikov, pač pa tudi pri boljših prodajnih rezultatih,« komentira Anže Hribar, vodja oddelka za iskalni marketing.

Deli

Arhiv