Marketinški strokovnjaki si želijo le najboljših rezultatov in priporočljivo je, da zasluge za prodajo dodelijo pravim stičnim točkam na konverzijski poti. Večkanalna atribucija omogoča poglobljen vpogled v namere in vedenje potrošnikov, saj informacije o potrošnikih pridobiva na vsaki stopnji nakupne poti.
Marketinški strokovnjaki predvidevajo, da bo v letu 2019 v Združenih državah Amerike atribucijske modele uporabljalo kar 87 % podjetij z vsaj 100 zaposlenimi, ki uporabljajo več kot en digitalni kanal.
Večkanalno atribucijo bo vseeno uporabljalo le 58,3 % podjetij, pa čeprav omogoča boljši vpogled v nakupno pot potrošnika, saj zajema celotno potrošnikovo vedenje in ne le zadnjega klika, ki je vodil k nakupu. Marketinški strokovnjaki želijo poglobiti vpogled v potrošnikov miselni sistem in prav zato je priporočljivo, da atribucijske modele zadnjega klika zamenjajo z naprednejšimi pristopi, ki ponujajo bolj poglobljene informacije.
Marketinški strokovnjaki se zavedajo mnogih preprek, ki jih povzroča hiter prestop k večkanalni atribuciji, a vedo, da je zamenjava atribucijskih modelov zadnjega klika ključnega pomena za konkurenčnost na trgu.
»Potrošniki zahtevajo vedno bolj personalizirano izkušnjo in priporočljivo je, da informacije o potrošnikih pridobivamo na vsaki stopnji nakupne poti. Informacije ne bodo pripomogle le pri poznavanju potrošnikov, pač pa tudi pri boljših prodajnih rezultatih,« komentira Anže Hribar, vodja oddelka za iskalni marketing.