Kljub napovedim, da se ZDA vse bolj bližajo medijski zasičenosti, pa Nielsnovi podatki kažejo drugačno sliko, saj so odrasli Američani v prvi četrtini letos porabili eno uro več časa za medije kot v enakem obdobju lani. Največji zmagovalec med mediji pa pametni telefon.
Čeprav analitiki pravijo, da se ZDA bližajo medijski zasičenosti, pa se je po podatkih raziskovalne hiše Nielsen medijska potrošnja med odraslimi Američani v prvi četrtini letos povečala za deset odstotkov glede na enako obdobje lani. Tako so dodali eno uro več časa za medije in ta zdaj znaša deset ur in 39 minut.
Največji zmagovalec med mediji je pametni telefon, njemu Američani namenjajo 37 minut več kot lani, kar predstavlja kar 60-odstotno rast. Tako mu danes namenjajo eno uro in 39 minut, kar pomeni, da je tretji najbolj uporabljen medij.
Največji med mediji, televizija, je izgubila tri minute oziroma en odstotek, tako sedaj Američani pred njo preživijo štiri ure in 31 minut. Radio je zrasel za en odstotek na eno uro in 52 minut in je tako na drugem mestu po porabi med mediji.
Tudi drugi novi mediji rastejo: uporaba interneta prek računalnikov je zrasla za deset minut (21-odstotna rast) in znaša že skoraj uro na dan, uporaba tablic je zrasla za 12 minut na že več kot pol ure. Multimedijske naprave so dodale štiri minute, tako njihova poraba znaša 13 minut na dan.