Deli

Čas, ki ga uporabniki preživijo na spletnih skupnostih, se je v zadnjem letu trikratno povečal, podobno povečanje pa so v raziskavi Nielsen Research zabeležili tudi glede porabljenih sredstev za oglaševanje na teh straneh. Avgusta so uporabniki 17% celotnega časa, ki so ga preživeli na spletu, namenili spletnim skupnostim, lansko leto v so v istem času spletnim skupnostim namenili 6% celotnega časa. Za 119% se je povečalo oglaševanje na teh straneh, avgusta 2008 je bilo za oglaševanje porabljeno 49 milijonov dolarjev, letos pa 108 milijonov. Sredstva za oglaševanje so najbolj povečali oglaševalci iz zabavne industrije, in sicer za 812 %, za 364% pa so ga povečali oglaševalci s področja potovanj. K temu je predvsem prispeval tudi Facebook, na katerem se je prejšnji mesec prikazalo 14,7% vseh slikovnih prikazov oglasov.

Deli

Arhiv